در چهارم دی‌ماه خبر حمله به معاون دکتر روحانی در یزد پربازدیدترین اخبار بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باز هم افراطیون دست به کار شدند و اخبار سیاسی را تحت الشعاع اقدام خود قرار دادند. اخبار مربوط به حمله به معاون روحانی با مهر و تسبیح در نماز جمعه یزد در صدر اخبار پربازدید امروز سیاسی بود. در این بین خیلی‌ها خواستند بدانند واکنش امام جمعه چه بود؟ البته در این بین پای محسن رضایی به ماجرا باز شد!

در بازار هم اخبار الاکلنگ سکه و ارز در بازار حسابی سر مردم را گرم کرد چون خیلی از مردم با فوبیای دلار ۴۰۰۰ تومانی سر می کنند.  البته خیلی از مخاطبان هم خواستند بدانند اسکناس‌های تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟

در سرویس فرهنگ و هنر، خبر مربوط به بیان مهران مدیری از ژنتیک اختلاس در جای خود، پربازدید بود. خبر ایست قلبی بازیگر سرشناس در هواپیما هم پربازدید بود. البته باز هم جدایی جناب‌خان از خندوانه پربازدید بود.

در سرویس اجتماعی هم خبر تعطیلی مدارس ابتدایی تهران به خاطر آلودگی هوا پربازدید بود. همچنین پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد هم پربازدید بود. مخاطبان هم خواستند بدانند در قمارخانه‌های پنهان پایتخت چه می‌گذرد؟

در اخبار پربازدید بین الملل هم این سخن پیچید که تنها خلبان زن نیروی هوایی افغانستان از بازگشت به کشورش خودداری کرده. یک کارشناس دیپلماتیک که سفیر هم شده، اعلام کرد قرارداد ایرباس قرارداد معمولی نیست. یک کارشناس دیگر هم گفت: برخی برای منافع شخصی خیانت در امانت می‌کنند.

در سرویس طنز و کاریکاتور ما هم یک دلواپس جنجالی اعلام کرد: خوب کردم، بازم میگم!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =