در سوم دی‌ماه، ساقط کردن یک شی پرنده در مرکز شهر تهران پرخبرترین موضوع بود.

انهدام پرنده هوایی در تهران توسط پدافند هوایی در مناطق تصویر‌برداری ممنوع مرکز تهران، امروز خبرسازترین رویداد سرویس سیاسی بود. همه خواستند بدانند پرنده هوایی ساقط شده در اطراف بیت رهبری متعلق به کجا بود؟ در این میان واکنش قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا ارتش به انهدام پرنده هوایی در آسمان تهران هم خواندنی بود.

سه خبر درباره صنایع هوایی هم پربازدیدترین اخبار امروز اقتصادی بود. از جمله مسئله نهایی شدن قرارداد خرید ۱۰۰ هواپیمای ایرباس و کشف تریاک در فرودگاه امام توجه مخاطبان را برانگیخت تا آنها باز هم کنجکاو شوند ایران‌ایر با ایرباس‌های نو چند مسافر می‌تواند جابجا کند؟

در سرویس فرهنگ و هنر گفت‌وگو با کمدین سرشناس جنجالی شد . مسئله قاچاق فروشی فیلم «فروشنده» هم پربازدید بود. اینکه «فروشنده» را چه کسانی وارد بازار قاچاق کردند؟ بحث روز بود. خبر تاسف بار اینکه تخریب سنگ قبر یکی از بزرگان موسیقی هم باعث اندوه هنردوستان شد.

در سرویس اجتماعی هم دو خبر درباره شکل گیری آلودگی هوای تهران پربازدید بود. مخاطبان خواستند بدانند پیامدهای مرگبار ذره‌ای به نام کربن‌سیاه در هوای تهران چیست. همچنین امروز اعلام شد  هوای ۷ منطقه به شدت ناسالم است. در این میان اطلاعیه‌ کمیته‌امداد درباره حرف‌های‌جنجالی فتاح هم خبر ساز بود.

در سرویس بین الملل هم جناب پوتین اعلام کرد: قوی‌ترین در دنیا هستیم! از دنیای سیر و سیاحت هم خبر رسید ترور هم مانع سفر ایرانی‌ها به ترکیه نشد! از دنیای تروریست‌ها هم خبر آمد که عامل حمله برلین در تیراندازی کشته شد.

در دنیای آی.تی هم بزرگان به هم پریدند و خبر رسید  اپل هم از رفقای جدید نوکیا شکایت کرد!

در سرویس طنز و کاریکاتور هم پشت‌پرده بی‌شوهری دخترها! لو رفت.

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =