ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در پی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیامی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی بدین شرح است:

بسمه تعالی
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

ارتحال ناگهانی و اندوهبار عالم فاضل، رادمرد صبور روزهای دشوار، فرمانده کاردان صحنه های مدیریت و یار غمگسار امام و انقلاب و ولایت، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (طاب ثراه)، موجب تاثّر و تأسّف عمیق شد. او بحقّ، یکی از معماران بنای شکوهمند انقلاب اسلامی و از سابقون نهضت خمینی کبیر (رضوان الله علیه) و از جمله مقرّبان او بود.

کارنامه درخشان او در عرصه های خطیر خدمت به انقلاب و میهن، مایه مباهات همه دوستداران و مدیران نظام اسلامی است. کاروان زنده انقلاب، یکی دیگر از راهنمایان و پیشقراولان خود را از دست داد، اما اندیشه پویای او، مانند میراثی گرانبار، پیش روی نسل جدید است.

اینجانب، ضمن آرزوی توفیق و حیات با عزّت برای رهبر معظّم انقلاب اسلامی، این ضایعه جبران ناپذیر را به ملت آگاه ایران رهبر فرزانه انقلاب، خاندان مکرّم هاشمی، حوزه‌های علمیه، اهالی محترم رفسنجان و همه دوستدارانش تسلیت می گویم و از بارگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن عزیز، مغفرت بی پایان و برای بازماندگانش صبر و اجر می طلبم. رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنکَ رَحْمَةً وَهَیِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا.

مصطفی پورمحمدی

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =