پل چوبی تهران، اسیر ترافیک و فروشندگان مواد مخدر/ خیابان انقلاب تعریض می‌شود

محلات مرکزی تهران دارای مشکلات زیادی هستند که اگر به آنها رسیدگی نشود، رضایتمندی شهروندان از زندگی در این محلات کاهش محسوسی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محلات مرکزی تهران از جمله محلاتی هستند که ترافیک زیادی در معابر آن مشاهده می شود. در همین رابطه جلسه بررسی مشکلات منطقه 7 تهران با حضور شورایاران، اهالی، مدیران محلی و اعضای کمیته نظارت شورای شهر پایتخت برگزار شد. در این نشست عنوان شد ساماندهی ترافیکی میدان سپاه و بزرگراه صیاد شیرازی در دستور کار قرار گرفته و در کنار آن، نسبت به سنگفرش کردن پیاده روهای خیابان انقلاب اقدام می شود.
در این نشست، ساکنان محله خواجه نصیر- حقوقی واقع در منطقه 7 همچنین درخواست کردند سطح محله نسبت به احداث فضای سبز و بوستان اقدام شود. آنها از مدیران شهری خواستند در کنار احداث فضای سبز و بوستان باید نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملان سد معبر به ویژه دست فروشان مترو و خیابان خواجه نصیر طوسی تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در این نشست همچنین عنوان شد باید برای رفع ناهنجاری های اجتماعی در سطح محله خواجه نصیر - حقوقی چاره ای اندیشیده شود. در این رابطه ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله فروشندگان مواد مخدر در سطح محله به خصوص در محدوده پل چوبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شهروندان همچنین نسبت به وجود تیرهای برق مزاحم در وسط برخی از معابر محله گلایه داشتند. قرار شد جا به جایی و انتقال تیرهای برق مزاحم واقع در وسط معابر از جمله کوچه محتشمی مدنظر قرار گیرد.
آنها به مدیران شهری اعلام کردند لازم است نسبت به ساماندهی و بهسازی نهرهای چهار راه معینیه و خیابان خواجه نصیر طوسی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان سپاه نیز اقدام شود.

پیاده روی مرکزی تهران سنگفرش می شود
در این نشست مدیران شهری اعلام کردند در حوزه عمران و حمل و نقل و ترافیک در سطح محله خواجه نصیر- حقوقی اقداماتی در دست اجراست و قرار است نسبت به سنگفرش کردن پیاده روهای خیابان انقلاب از میدان امام حسین (ع) تا میدان فردوسی و همچنین ساماندهی ترافیکی میدان سپاه و بزرگراه شهید صیاد شیرازی به میدان سپاه اقدام شود.
موضوع دیگری که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت امکان سنجی تعریض خیابان انقلاب بود. به منظور تعریض خیابان انقلاب حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان فردوسی بررسی هایی انجام شد و امکان این تعریض به شرط تأمین اعتبار و بودجه وجود دارد.
اهالی این محلات به کاستی های سرای محله خواجه نصیر- حقوقی اشاره کردند و خواستار تجهیز ساختمان سرای محله به امکانات صوتی و تصویری، سیستم گرمایش و سرمایش، ملزومات اداری و تعمیرات زیرساختی این بنا شدند.
همچنین آنها خواستار این شدند که تعداد ماموران نیروی انتظامی در سطح محله افزایش پیدا کند. شهروندان در این نشست گفتند: به منظور مقابله با خرید و فروش مواد مخدر در سطح محله لازم است میزان گشت مأموران نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت محله زیادتر شود.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =