روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص علت لغو گفتگوی تلویزیونی آقای دکتر عراقچی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی پرسش خبرنگاران رسانه ها در خصوص علت لغو گفتگوی تلویزیونی آقای دکتر عراقچی اعلام کرد:

روز گذشته در هماهنگی به عمل آمده بین آقای دکتر عراقچی و یکی از مسئولان برنامه "متن و حاشیه" شبکه سوم سیما، قرار شد مشارالیه در برنامه فوق حضور یافته و در خصوص آخرین وضعیت اجرای برجام در نخستین سالگرد اجرای آن گفتگو نماید.

بعد از ظهر امروز ( شنبه ) مسئولان برنامه طی تماسی با آقای دکتر عراقچی حضور ایشان را مشروط به انجام یک مناظره تلویزیونی کردند که بی شک برخلاف توافق اولیه بود. پس از مخالفت ایشان با این شرط غیرمترقبه، مسئولان مربوطه حاضر به انجام گفتگو بر اساس توافق اولیه نشده و برنامه را لغو کردند.

5252

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شكرانه A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
    7 0
    جاي تعجب نيست إز صدا و سيماي "ما"...
  • احمد A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
    4 0
    صدا و سیما از حالا همه چی رو انتخاباتی می بینه. احتمالا می خواسته نمایندگان کاندیداهای احتمالی بیان جلوی عراقچی بشینن که یه وقت زیادی به نفع دولت نشه. احمدی کجایی که برای یه سفر استانی تا سه روز قبل از انتخابات ضرغامی برات سنگ تمام می گذاشت
  • مهدی A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
    0 9
    مگر برجام چی هست که هیچیک از اعضای اصلی تیم برجام تا به حال مناظره در مورد اون رو قبول نکردن؟ یعنی دفاع از آفتاب تابان و فتح‌الفتوح اینقدر سخته؟
  • بدون نام ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
    0 6
    مگه چه اشکالی داشت?اگرواقعابرجام. خوب. بوده اجازه بدیم مخالفین. ویامنتقدین هم باشند. نظربدهند. معلومه که حالا خودشون. دلواپس شده اند.!!!?
  • بی نام A1 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
    1 7
    آن را که پاک است از محاسبه چه باک است.. جناب دکتر روند برنامه ی متن و حاشیه مناظره است. دیده ای کم میاری جا زدی
  • بی نام IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    5 0
    متاسفانه افراد نفوذی گرهک تندرو و بی خاصیت وابسته به اصولگرایان در ساختار مدیریتی و اجرا و.. صدا و سیما ،این سازمان ملی را بر علیه منافع ملی هدایت کرده و واکنون در نزدیک انتخابات بر علیه منتخب ملت ایران شمشیر را علنا تز رو بسته،در حالی که در ۳ سال و اندی گذشته هم کم نگذاشته ،جالبه این همه مشکلات گه در این مدت پخش کرده و به عنوان حمله به دولت از انداستفاده کرده را نگفته که سر چشمه ان از کی و کجا بودهیعنی کپر نشین و حاشیه نشین و تعطیلی مراکز تولید و اختلاس و ... در دولت نهم و دهم نبوده یا این جماعت خواب بودند؟حال بعد حیف و میل ان همه ثروت و عدم جواب گویی و اهمال قوه قضاییه در روشن شدن ان همه دزدی و حیف و میل و بخشندگی این دولت مسبب ان است؟؟ملت ایران را چه فرض کردید؟ خودتونید.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    5 0
    لعنت خدا بر کسانی خواهد بود که دوست دارند مردم در مشکلات بی عقلی و نادانی و جهل آنها غوطه ور باشند و مملکت را به سمت پرتگاه هدایت می کنند اینها همان کسانی هستند که به دانایی اعتقاد ندارند بلکه کسانی را دوست دارند که بدون پرسش اوامر آنها را اطاعت کنند .
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    5 0
    رئیس صداوسیما بعد از اعتراضاتی که در تشیع آقای هاشمی به ایشان شد قول دادن که رفتار صداوسیما رو اصلاح میکنن. این هم اولین اصلاحشون هست. فردی مانند عراقچی اجازه نداره توی تلویزیون حرف بزنه بعد ما چه توقعی داریم که صدای معترضان در مراسم سه شنبه گذشته رو سانسور نکنه
  • محمد RO ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    3 0
    خب مردم راست میگن صدا و سیمای میلی.