مهر نوشت: سرپرست دادسرای جنایی استان تهران، از رسیدگی به ابعاد حقوقی و کیفری پرونده پلاسکو خبر داد و گفت: تعیین تکلیف اموال توسط دادسرای جنایی پیگیری می شود.

محمد شهریاری افزود: در حال حاضر در مرحله عبور از بحران، ارائه خدمات قضائی به ساکنان، مالکان و متصرفین در دستورکار است و بعد از این عبور از این مرحله، پرونده قضائی در این باره تشکیل می شود به طوری که ابعاد کیفری تحت بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

وی گفت: ابعاد حقوقی به طور قطع در این حادثه باید با تقدیم دادخواست مورد رسیدگی قرار گیرد.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره مهمترین ابعاد کیفری در پرونده پلاسکو اظهار کرد: موضوع فوت شدگان در حادثه پلاسکو در قالب قتل شبه عمد بررسی می شود و موضوع قصورهای احتمالی و سرقت های احتمالی که گزارش می شود، نیز در دستور رسیدگی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: پرونده آسیب ها و ضرب و جرح مصدومین نیز در این بخش رسیدگی می شود.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران اظهار کرد: بحث تعیین تکلیف اموال نیز توسط دادسرای جنایی پیگیری می شود اما ممکن است شخصی در ادامه مراجعه کرده و اعلام کند که اموالش بیمه بوده و قصد ارائه دادخواست علیه مالک یا اشخاص دیگر را دارد که دادخواست این موارد باید به دادگاه حقوقی ارائه شود.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بوتیمار A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    2 0
    کاش تصدی سمت های حساس در مدیریت شهرها بدون داشتن دانش و تجربه عملی هم جرم محسوب می شد و هم در صورت اثبات قصور به تشدید مجازات در انجام جرایم و تخلفات می انجامید. مربی ورزشی برای رشته های فوتبال و والیبال و بسکتبال را از خارج ایران و از کشورها و اشخاص صاحب نام انتخاب می کنید، چرا برای مدیریت ابر شهری چون تهران مربی مدیر و مشاور از مثلا" کشور ژاپن یا شهرهای بزرگ و پیشرفته اروپایی استخدام نمی کنید ؟