ایسنا نوشت: رییس شورای شهر تهران از بررسی پیشنهاد ایجاد کمیته حقیقت‌یاب در قالب یک فوریت خبر داد.

مهدی چمران در جلسه سیصدو بیست وپنجم شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شورایاران منطقه 20 ضمن تشکر از مردم قدرشناس تهران به دلیل حضور حداکثری در مراسم تشییع پیکر آتش‌نشانان گفت: متاسفانه یک نشریه عنوان کرده است که شورای شهر تهران درخصوص آتش‌نشانان خواب بوده، اما اعضای شورای شبانه‌روز در محل حادثه حضور داشتند.

وی در مورد حواشی تشکیل کمیته حقیقت‌یاب با بیان اینکه دو کمیته دیگر در شورا مشغول بررسی این موضوع هستند، گفت: تشکیل این کمیته نتوانست امضای لازم برای دو فوریت را کسب کند و به صورت یک فوریت در دستور کار قرار می‌گیرد.

رییس شورای شهر تهران افزود: تنها 14 امضا برای دو فوریت این کمیته حقیقت‌یاب وجود داشت و در نامه‌ای که برای من ارسال شده، 14 امضاء وجود دارد و این نشان می‌دهد که تعداد امضاها برای دو فوریت جمع نشده و حتی دو نفر از اعضا نیز در ذیل امضای خود، مخالفت خود را برای ایجاد این کمیته و دو فوریت مقرون کرده‌اند.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    19 0
    معلومه که هرکس این نامه را امضا نکرده نماینده مردم نیست و نمی خواد مقصر مشخص بشه
  • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    15 1
    اقای چمران با این کارهایتان باید در دادگاه پاسخ گو باشید
  • صدا IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    12 0
    آقا مهدی وقتی در شب رحلت ایت الله هاشمی در تلویزیون خاطره تعریف میکنید، از جلسه ایی که خودتان هم در ان حضور نداشتید و فقط حضرت امام و شهید دکتر چمران و مرحوم ایت الله هاشمی حضور داشتند، انچنان با جزئیات حرکت چشم و گره ابروی امام به ایت الله هاشمی را نقل میکنید که حتی اگر هرسه این بزرگواران زنده بشوند هم با این جزئیات قادر به نقل ماجرا نخواهند بود ولی اکنون در مسئله ایی به این مهمی چرا نمیگویید کدام یک از نمایندگان ما در شورای شهر مخالف تحقیق و تفحص از شهرداری در خصوص فاجعه پلاسکو هستند؟ حداقل بفرمایید شما جزهئ مخالفین بودید یا نه. هرچند شما اساسا در پاسخ به هر سوالی با صحبت از کرامات شهید چمران، توجه مخاطب را از عملکرد خودتان دور کرده و به سوی نسبت برادری هدایت می کنید
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    14 0
    اگر این آقایان و خانم ها خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود می دانستند و به حسابرسی و قیامت یقین داشتند هم چنین می کردند؟ مخالفت با تشکیل کمیته حقیقت یاب؟ بزرگتر از حقیقت کدام مصلحت است؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    11 0
    لطف کنید اسامی کسانی که امضا کردند و نکردند رو هم اعلام کنید تا ملت بیشتر بشناسن دلسوزان شهرشون و
  • مهرشاد A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    12 0
    میشه یک خواهشا بگه آیا اقای عابد ملکی شهردار منطقه با آقای جمران نسبتی داره یا نه
  • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    3 7
    کمیته حقیقت یاب به عهده قوه قضاییه است ،مخالفت شورا تاثیری در پیگیری یا عدم پیگیری قصورهای شهرداری و مالک ساختمان و غیره ندارد،