تولید محصول باکیفیت ایرانی توسط یک برند 40 ساله

سالهای سال قبل، زمانی بود که محصولات ایرانی همچون ارج، آزمایش، جنرال الکتریک، پارس الکتریک، کفش ملی و ... جوانان ایرانی زیادی را به کار و فعالیت مشغول کرده بودند و رویاهای جهانی‌شدن محصولات ایرانی را برایمان ترسیم می‌کردند. روزگاری که مطمئن بودیم محصولات تولیدی متخصصین این مرز و بوم، قدرت صادرشدن به بازارهای رقابتی دنیا را دارند و از این بابت به خود می‌بالیدیم.

در آن زمان ها، محصولات ایرانی از طرفی به دلیل قیمت مناسب و از طرفی دیگر به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال خانواده های ایرانی و حتی برخی کشورهای منطقه بودند. گذر زمان به نفع کالای ایرانی بود و هرچه پیش می رفت قدرت و کیفیت آن به حد زیادی رشد می کرد و گسترش آن کاملاً مشهود بود، تا اینکه در دوره ای به دلایلی نظیر شرایط خاص دوران جنگ، تحریم ها، تبلیغات نامناسب و افزایش هزینه ها، کیفیت بعضی از محصولات در این برهه از زمان دچار افت و تزلزل گشت.

درست در همین زمان بود که سر و کله برندهای خارجی پیدا شد و بازار را با تبلیغات کالاهایشان قبضه کرده و تولید ایرانی را به حاشیه راندند. مدت زیادی شرایط به همین منوال گذشت و در کنار این که کالای ایرانی برای بقا و احیای خود تمام تلاشش را به کار گرفته بود و با همت و پشتکار این هدف را در تولیداتش دنبال می نمود، برندهای خارجی که نظرات مشتریان را تامین می نمود روانه بازار کشور شدند و به مرور با کاهش کیفیت و افزایش قیمت محصولاتشان در کشورهای منطقه از جمله ایران جایگزین کالاهای ایرانی شدند.

در حال حاضر شرکت های داخلی سعی در تامین رضایت مصرف کننده و جلب نظر وی دارند تا مصرف کننده بتواند تجربه ای مجدد از محصولات تولید داخل را، نه تنها به خاطر حمایت از تولید وطنی و اشتغالزایی برای جوانان این مرز و بوم، بلکه به خاطر قیمت و سطح کیفی خوب محصولات و خدمات پس از فروش و همچنین پشتیبانی مناسبی که برخی شرکت های ایرانی ارائه می دهند داشته باشد و این رویکرد باعث شد آرام آرام مردم سعی در استفاده از کالای با کیفیت ایرانی کرده تا باز هم خاطرات سابق استفاده از محصول با کیفیت ایرانی در ذهنشان زنده شود.

به عنوان مثال، شرکت نام آشنای پاکشوما که از سال 1354 در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه از جمله انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، مایکروفر، یخچال ساید بای ساید، کولرهای گازی و جاروبرقی مشغول به فعالیت است یکی از همین تولید کننده های داخلی است که به عنوان محبوب ترین برند ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی ایرانی از نگاه مردم در 4 سال پیاپی که علاوه بر آن نیز توانسته در کنار کسب 2 دوره گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان، 6 سال پیاپی نیز تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کند، با همت و تلاش بی وقفه، در کارخانه 100.000 متری اش بالغ بر 1500 خانوار ایرانی را به چرخه فعالیت و اقتصاد کشور وارد کرده و سعی در زنده کردن و نمایاندن جایگاه واقعی برند لوازم خانگی ملی ایرانی در سطح جهان دارد.

همچنین لازم به ذکر است با توجه به اینکه فعالیت این شرکت از حدود 40 سال پیش شروع شده، توانسته است که کالاهای تولیدی خود را در سطح فروشگاه های کشور، تعاونی ها، فروشگاه های زنجیره ای و شبکه های مجازی عرضه نماید. 

لازم به ذکر است در حال حاضر شرکت پاکشوما به غیر از برند پاکشوما که سابقه ای طولانی دارد، محصولاتی را نیز با همکاری شرکت های خارجی از جمله برندهای کندی، زیرووات، کرال، جنرال ادمیرال، کروپ و ...را تولید و به بازار فروش عرضه می نماید.

ضمناً برای دسترسی راحت به جهت آشنایی و تهیه محصولات این تولیدی می توانید به وبسایت https://Pakshomacenter.com مراجعه نموده و از خدمات تحویل و نصب رایگان در محل بهره مند گردید. لازم به ذکر است 15 اسفند ماه تولد یک سالگی این وب سایت می باشد که به همین مناسبت علاقمندان می توانند از طریق ربات تلگرامی @pakshomacenterbot در قرعه کشی پاکشوما سنتر شرکت نموده و شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده امتحان کنند.

 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643097