ایسنا به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: ریل گذاری به سمت رونق اقتصادی به سرعت در حال طی شدن است.

محمود واعظی در جلسه مشترک شورای اداری نوشهر چالوس و کلاردشت که به میزبانی نوشهر در سالن بندر این شهر برگزار شد، با اشاره به اقدامات موثر توسعه ای در این سه شهرستان، اظهار کرد: مسئولان منطقه و استان با وجود کمبودهای منابع مالی اقدام‌های مناسبی انجام دادند که نشان دهنده تعامل و همدلی میان مسئولان استانی است.

وی با اشاره به وجود آرامش مناسب در همه نقاط استان مازندران و برنامه ریزی های شایسته در این حوزه گفت: در حوزه فناوری حجم سرمایه گذاری، قابل مقایسه با ۱۵ سال گذشته نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حوزه های مختلف مانند گاز، آب، برق، جاده، مسکن و بهداشت اقدام شده است، افزود: این موضوع نشان می دهد که در همه حوزه ها کار می شود.

واعظی با اشاره به پایبندی دولت تدبیر در راستای تحقق قول و قرارهای خود در پیش از انتخابات برای توسعه، تصریح کرد: این دولت بنا بر خدمت دارد و بنا نبود که فکر مردم روی مشکلات برده شود.

وی خاطرنشان کرد: این دولت با وجود محدودیت های مالی قصد دارد با حمایت بخش خصوصی کشور را توسعه دهد.

وزیر معین دولت یازدهم در استان مازندران ساماندهی روابط خارجه، روابط با کشورهای همسایه را از دستاوردهای دولت یاد کرد و گفت: ریل گذاری به سمت رونق اقتصادی به سرعت در حال طی شدن است.

واعظی با ابراز خرسندی از ورود گردشگری به روستاهای مازندران اظهار کرد: ایجاد صنایع دستی و کسب درآمد در چند نقطه استان برای روستاییان خبر مناسبی است.

وی با اشاره به شعار سال و تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه مناسبی برای اقتصاد کشور است.

39223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
    0 0
    با سلام ، يكي از مهمترين مسايل پيشرفت هر كشور ، سيستم حمل و نقل و اياب و ذهاب اون كشور هست كه خود سيستم حمل و نقل خوب مثل ريل و فرودگاهها باعث سريعتر جابجا شدن كالا و تسريع در اقتصاد مملكت ميشود ، كه اين دو را دولت اگر درست برنامه ريزي كند ، موفق و مطميننا پيشماني ندارد