۰ نفر
۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
سمانه پاکدل: نمی‌دانم چرا کسی نمی‌گیردم!

سمانه پاکدل بازیگر نقش مهتاب در سریال «دلنوازان» در برنامه «دورهمی» به شوخی گفت: «خانواده‌دارم و تحصیل‌کرده اما نمی‌دانم چرا کسی نمی‌گیردم؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه پنجشنبه دهم فروردین، سمانه پاکدل، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر مهمان برنامه «دورهمی» شد.

در شروع بخش گفت‌و‌گوی برنامه، مهران مدیری از سمانه پاکدل پرسید: «عاشق خوابی!» و پاکدل جواب داد: «در دوران مدرسه درس‌خوان بودم و از معلم گرفته تا ناظم همه از من راضی بودند. تنها مسئله‌ای که داشتم همین خواب ماندن بود. الان برای این که حلش کنم هر موقع برای ضبط سریال یا فیلم آفیش هستم، می‌گویم حتما سرویس دنبالم بفرستند.»

او در مورد نظر خانواده‌اش نسبت به ورود به عرصه بازیگری توضیح داد: «دوران راهنمایی که تمام شد، می‌خواستم دبیرستان را در هنرستان سوره بگذرانم اما خانواده‌ام اجازه ندادند و گفتند رشته دیگری بخوان، اما بعدا می‌گذاریم بازیگر شوی. کسانی که در این مسیر از من حمایت کردند، خواهرم و همسرش بودند. کارم را از تئاتر شروع کردم، البته نه به عنوان بازیگر که به عنوان دستیار صحنه تا این که دکتر علی پویان برای بازی در نمایش «رودکی» از من دعوت کرد.»

مهران مدیری در ادامه پرسید: «آن زمان چند ساله بودی؟» که سمانه پاکدل جواب داد: «17 ساله.» و خودش ادامه داد: «اگر منظورتان این است که چند سالم است متولد 1366 هستم.» در ادامه کل‌کلی بین او و مدیری صورت گرفت که پاکدل 30 ساله است یا طبق گفته خودش 29 ساله و نیم.

پاکدل در مورد بحران 30 سالگی هم گفت: «از 26، 27 سالگی به این قضیه فکر می‌کردم اما الان واقعا حالم بابتش بد نیست. مسلما اشتباهاتی را که در فاصله 20 سالگی تا 30 سالگی انجام داده‌ام، در ادامه انجام نخواهم داد، با آگاهی بیشتری پیش خواهم رفت و هر چند بیشتر شدن سن چین و چروک صورت و تغییرات فیزیکی با خود می‌آورد اما باعث می‌شود قدر لحظات را بیشتر بدانم.»

سمانه پاکدل در ادامه افزود: «اولین کار تلویزیونی‌ام تله فیلمی با مهدی گلستانه بود و بعد «روز حسرت» با سیروس مقدم اما جایی که باعث معرفی شدنم شد، سریال «دلنوازان» بود که سال 1388 پخش شد و هنوز هم بهترین کارم می‌دانمش.»

او در مورد کم کاری‌اش در حوزه سینما نیز توضیح داد: «ایام نوروز است و نمی‌خواهم کام مردم را تلخ کنم اما دغدغه اصلی‌ام این است که مساوات رعایت شود. وقتی من با کاری وارد عرصه بازیگری شده‌ام که حداقل از 100، 90 یا 85 می‌گیرد، نمی‌توانم در ادامه پایین‌تر از آن را قبول کنم ولی این فرصت باید برایم فراهم شود تا بتوانم چیزی را که دارم نشان دهم.»  

سمانه پاکدل در جواب این که عاشق شده است یا نه، به شوخی گفت: «نه! اگر بگویم عاشق شده‌ام میاید مرا بگیرد؟! نگرفته است دیگر! اگر عاشق شده بودم میامد می‌گرفت!»

او در میان خنده مهران مدیری و حاضران در استودیو ادامه داد: «یکی از لباس‌هایی که همیشه در مهدکودک می‌پوشیدم لباس عروس بود.»

مهران مدیری با خنده ادامه داد: «چرا کسی نمی‌گیردتان؟ اخلاق تندی دارید یا معیارهای سختی؟!»

بازیگر نقشِ مهتاب در سریال «دلنوازان» ادامه داد: «من آسان می‌گیرم، آن‌ها سخت می‌گیرند.»

بازیگر «معراجی‌ها» در مورد این که آدم‌ها از چه چیز او باید بترسند گفت: «مرز بین صفر تا صدم یک تار مو است. دیر عصبانی می‌شوم و تحملم زیاد است اما اگر پا روی دمم بگذارند، پا روی دمشان می‌گذارم.»

او در مورد این که در سینما کدام بازیگر زن را دوست دارد از فاطمه معتمدآریا نام برد.

سمانه پاکدل ادامه داد: «چون پدر و مادرم کارمند بودند از کودکی کار خانه می‌کردم و این کار را دوست داشتم. آشپزی‌ام هم خوب است و در این مورد ادعا دارم. (به شوخی) خانواده‌دارم و تحصیل‌کرده اما نمی‌دانم چرا کسی نمی‌گیردم؟»   

او در پاسخ به مهران مدیری که پرسید چه چیزی به موزه «دورهمی» می‌دهد گفت: «شما به من عیدی چه می‌دهید؟!» مهران مدیری در نهایت گفت: «یک جلد کتاب نفیس.» سمانه پاکدل جواب داد: «همه می‌آیند این جا هدیه می‌دهند، من هدیه می‌گیرم!» مدیری به شوخی گفت: «برای همین است که کسی نمی‌گیردتان!»

سمانه پاکدل در پایان گفت تقدیر نامه‌ای را که بابت بازی در «دلنوازان» از صدا و سیما گرفته است، به موزه «دورهمی» می‌دهد.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    32 8
    بابا کاری نکنید که کسی دیگه هیچ حرفی رو به شوخی نتونه بزنه. جنبه داشته باشید کاربرای خبرآنلاین
  • گودرز A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    12 22
    آخه این سوال ها چیه مدیری می پرسه؟؟؟؟؟؟
  • امین A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    16 30
    دورهمی دیگه حرفی برای گفتن نداره
  • بی نام A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    14 10
    در خبر هم چند بار شوخی بودن این قضیه قید شده اما پشت هر شوخی ای درصدی از جدیت وجو داره، مسئله دردناک این که عباراتی مثل «گرفتن»، «نگرفتن»، «چرا کسی من رو نمی گیره» در ذهن ما خانم ها نهادینه شده . هر چقدر هم که ادعای روشنفکریمون می آد باز تهش همینیم.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    16 3
    شوخی بوده شماها چرا جدی گرفتید نمی دونم والا . حالا گیرم شوخی سطح بالایی نبوده . برنخوره دیگه بهتون.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    15 10
    راهی برای دوباره افتادن سر زبونا . مثل کارایی که پرستو صالحی می کنه. بازیگرای ما ظاهرا وقتی می بینن یه مدت نیستن دنبال چیزایی می گردن که برگردن به سر خط خبر
  • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    10 11
    شوخی یا جدی این برنامه و به تبع آن این خبر سبک و بی معنی است
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    8 6
    عالی بود خداییش دمشون گرم
  • بی نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    12 7
    مردم از خنده
  • بی نام RO ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    7 6
    مهران مدیری واقعادبه خنده در اوردا البته شوخی بوده ما به جدی نمی گیرم ادم نباید سبک باشه باید سنگین باشو رفتار کنه
  • شیرین RO ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    10 70
    من نمیدونم چرا اینقدر ارزش خودشون رو پایین میارن بازیگرای خانم و میگن شوهر نیست تازگی این جور خود شیرینیها مد شده و پیامدهاش یه سری ادم عام میگن ببین چقدر تو سر دخترا خورده اینکه بازیگره و همه میشناسن براش شوهر نیست وای به حال بقیه دخترا چقدر بدبخت شدن اینا همینجوری ارزش دختر تو جامعه پایین میاد تا بود جوک بود می‌ساختند حاالا خانم ها هی میان این چیزها رو میگن
  • فرناز A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    1 1
    مرسی ممنون
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    13 6
    کاری نکنید که همه عبوس و خشک رفتار کنن. طنز در کلام ایشان کاملا مشخص بود. دیگر این ایراد گرفتن ها به چه معنی است؟
    • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
      8 2
      همه فهمیدن که شوخی بوده. کسی هم با شوخی کردن مشکل نداره. مشکل از نبود فرهنگ در رفتار و اخلاقه.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    7 9
    به زبون شوخی میشه همه چی گفت وبعد بگیم شوخی کردیم،اصل موضوع اینه که بعضی عبارتهای خاله زنکی قدیمی وجنسیتی باید برداشته بشه مثل همین چرا کسی این دختر رو نمیگیرهواقعا زشته وتوهین به خانمها،یعنی اگه کسی مجرده پس هیچ مردی نبوده اونو بگیره.مدیری که برا راه افتادن برنامه ش هر کاری میکنه،بنده به عنوان یه پدر به جز چند قسمت اول دورهمی رو نمیبینم حتی بچه هام هم نگاه نمیکنن چون میدیدم بدآموزی داره وبعضی مسایل رو شرمم میومد پسرم ببینه ولی خندوانه رو میبینیم ومیخندیم وکیف میکنیم.
  • کیاوش A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    7 8
    برنامه های مهمان محور مثل خندوانه و دورهمی دیگر حرفی برای گفتن ندارند
  • هدایتی A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    5 3
    برنامه کپی هندی بهتر از این نمیشه
  • حسین A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    2 7
    خانم پاکدل نباید بازیگر می شد زیرا ارزش او از بازیگری بسیار بالاتر است وباید کار فرهنگی وارد می شد مثلا معلم می شد ومی توانست خدمت بیشتر داشته باشد خانواده محترم ایشان هم نظرشان در اول درست بوده از روحیه جسورانه وهمراه با شهامت ایشان خوشم آمد ازدواج هم نکند بهتر است کی با ازدواج پیشرفت کرده؟
  • حسین A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    7 1
    آقای مدیری هم واقعا در خوبی وهنرمندی بی همتاست وبسیار دوستداشتنی خدا نگهدار این انسان با ارزش باشد