چهارشنبه 29 شهریور 1396
سه شنبه 29 فروردین 1396 - 16:10:45 چاپ

انتقاد تند رضا کیانیان از تحریم‌کنندگان انتخابات

فرهنگ > سینما - با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری رضا کیانیان مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا کیانیان با انتشار پستی در اینستاگرام از تحریم کردن انتخابات انتقاد کرد. او در این باره نوشت: «باور مى‌كنيد ديگر خسته شده‌ام از اينكه يك عده هنوز هم انتخابات را تحريم مى‌كنند.

قربونتون برم ، همين تركيه، بيخ گوشمان، اردوغان فقط با ٥١ درصد آرا برنده شد و تا سال ٢٠٢٩ قدرت مطلق تركيه باقى خواهد ماند. در همين شوراى شهر يا شركت نكرديم و يا به كسانى رأی داديم كه خودتان بهتر مى دانيد به چه بلايى تبديل شدند.

اقليت انحصارطلب هميشه يه مقدار معينى رأى دارد. طبق صحبت استاد اگر شما رأی ندهيد، با رأى همان اقليت پيروز مى شوند. چند بار بايد يك موضوع به اين سادگى را تجربه كنيم؟ و به چه بهاى گزافى؟ به قيمت همه آن اختلاس‌ها

آن اختلاس‌ها تقسيم مى‌شدند و سرشكن مى‌شدند روى قيمت اجناسى كه ما هر روز مجبوريم بخريم. در واقع اختلاس‌هاى ميلياردى را از جيب ما بيرون مى كشيدند. در دوره قبل هر روز ، واقعاً هر روز قيمت همه چيز گران مى شد. يادتان نيست.

اما در اين سه چهار سال قيمت ها اگر ارزان نشده ، دست كم ثابت مانده .

آن زمان هر ماه چهل و پنج هزار تومان مى دادند و ماهى خدا هزار تومان با گران شدن مايحتاج از جيب مان بيرون مى كشيدند.

حالا با رأى ندادن دوباره كشور و زندگى‌تان را مى خواهيد بسپاريد به همان ... ها؟»

57241

89 دیدگاه
  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 16:28:21
    پاسخ
    297 118

    اینبار تحریم نداریم. باید با تمام توان وارد میدان شویم.

    • محمد
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:19:09
      201 117

      من رای می دهم

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:39:28
      117 54

      اگر می خواهید مثل ترکیه بدبخت شویم انتخابات را تحریم کنید هنوز از اتفاق کشور همسایه درس نگرفتید

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 20:12:14
      115 98

      منم رای نمیدم.

    • علی
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 18:45:38
      40 31

      منم بعد بعد هشت سال انگیزه گرفتم برای رای دادن..اونم شیخ روحانی

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 23:32:36
      30 13

      تنها راه برای رسیدن به مردم سالاری کامل در کشور تمرین دموکراسی در انتخابات است

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 01:13:26
      13 23

      مشخص است که بازیگری که متمول است و زندگی مرفه ای دارد نظرش اینگونه است.

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 16:33:33
    پاسخ
    188 87

    دمتون گرم استاد

  • بهنام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 16:35:10
    پاسخ
    112 313

    حضرت آقا کمی از این خودشیرینها دست بردارید مثل اینکه این چهار سال خوب بوده براتون که دارید تبلیغات میکنید یخده زود شروع کردین و مواظب باشید ته نگیره

    • ایلیا
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:52:53
      43 20

      مواظب هستیم همون یخده هم ته نگیره

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 21:27:51
      21 230

      شما سلطنت طلبي يا از منافقاي رجوي كه شركت در انتخابات را بر نمي تابي؟

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 01:20:44
      31 49

      آفرین بی نام 21:57 ... رجوی چی ها و سلطنت طلب ها و متوهمین خارج نشین و دلواپس ها شرکت در انتخابات رو بر نمیتابن.

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 16:38:33
    پاسخ
    160 215

    آب در هاون میکوبی. من تصمیممو گرفتم که دیگه فریب اصلاحاتو نخورم. چه چیزی اصلاح شد تو این سال ها؟ فقط ما رو از شرایط بدتر میترسونن.

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 18:52:08
      211 23

      دقیقا قضیه همینه باید بین بد و بدتر انتخاب کنی

    • شمس تبریزی
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:52:00
      60 227

      با اون دوست بی نام اول موافقم. آقای کیانیان متعلق به طبقه ای هستن که چه احمدی نژاد رییس جمهور باشه و چه روحانی، چیزی از درآمدش کم نمیشه. ایشان فقط یک دغدغه دارن و آن هم بحث سینماست. آقای کیانیان خیال کردن دغدغه همه سینماست. میخواهد بنده رای بدم تا ایشان مشکل با ممیزی نداشته باشه. گور پدر اون کسی هم که گرفتاری های مالی و اقتصادی داره. شما سینمایی ها اصلا دغدغه اقتصادی ندارین. همین رییسی اگه قول بده که فرضا مهاجرانی را میکنه وزیر ارشاد، کیانیان میگه بروید به رییسی رای بدین و دیگه مهم هم نیست که وضع اقتصادی شما بهتر میشه یا بدتر. بازی شما هنرمندان دیگه نخ نما شده آقای کیانیان. عصر دل انگیز بهاری شما بخیر

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 23:39:45
      50 22

      شما همون هواپیماهای قدیم رو سوار شو حال کن

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 01:07:38
      80 20

      جناب شمس تبریزی مگه شما دغدغه اقتصادی دارین؟ اونوقت چطوری حساب کردین که وضعیت اقتصادی تو دوره روحانی بدتر از احمدی نژاد از آب در اومد؟ اتفاقا من هم دقیقا دغدغه اقتصادی دارم و به همین دلیل میخوام به روحانی رای بدم. میدونم تو این مملکت دل خودش کردن به اینکه یهو اقتصاد روبراه بشه خواب و خیاله، اما حداقل خوبیش اینه که اوضاع بدتر نمیشه و کابوس هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد تکرار نمیشه.

    • شمس تبریزی
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 09:04:05
      24 152

      چی میگی برادر من؟ من کجا گفتم وضعیت اقتصادی در دوره روحانی بدتر از احمدی نژاد بوده؟ آقا جان کامنت مرا درست بخوانید و بعد نظر بدهید. در یک صفحه دیگر هم فی المثل قیمت هندوانه را نوشتم و طرف گفته تو چرا گفتی قیمت تخمه کدو فلان قدره؟ آدم را با این بی دقتی تان عصبانی می کنید

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 16:39:50
    پاسخ
    158 90

    با رای دادن هم اتفاقی برای مردم نیوفتاده و روز به روز بدتر از گذشته

  • علی
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 16:40:21
    پاسخ
    112 81

    آی قربون دهنت استاد.تحریم انتخابات کی فایده داشته که حالا داشته باشه؟

    • بی نام
      پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 15:42:38
      16 8

      مثلا تا الان راي دادي چه فايده اي داشت؟؟

  • رضا
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:01:59
    پاسخ
    138 113

    من رای میدهم.

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:03:18
    پاسخ
    76 42

    درود

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:03:55
    پاسخ
    81 49

    ااستدلال درستی است

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:04:01
    پاسخ
    25 50

    خب می گفتی به کی رای بدین دیگه

    • هادی
      دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 - 17:45:34
      3 0

      باید بهت بگن به کی رای بدی ؟؟؟ به نظرم شما رای ندی بهتره

  • علی
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:07:53
    پاسخ
    115 51

    قربون دهنت، بعضی از اقشار جامعه خودشونو زدن به خواب فقط بلدن غر بزنن آقا جان بیا رای بده آدم حسابی تو انتخابات رای بیاره که دیگه دغدغه تحریم ودکل نفتی و اختلاس و استخدام مترو وغیره رو نداشته باشیم. .... خبر آنلاین جون مادرت حذفش نکن

  • نهاد
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:12:48
    پاسخ
    36 115

    تبلیغات نکن!

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 20:16:53
      33 12

      اینهمه شما از همه بلندگوها و تریبون ها تبلیغ کردید، یه بارم ما تبلیغ کنیم.

  • علی
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:17:47
    پاسخ
    87 45

    دمش گررررم خیلی خوب گفته

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:18:58
    پاسخ
    86 19

    یعنی شما واقعاً فکر میکنین اردوغان با رای مردم ۵۱ درصد آورده؟؟فکر نمیکنین اتفاق دیگه ای هم افتاده؟ای کاش همه چیز اینقدر ساده بود

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:23:41
    پاسخ
    102 103

    من رای نمی دم خودت رو خسته نکن

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 20:15:46
      45 33

      تو رای نده، خسته میشی بری رای بدی. ما به جات میریم رای میدیم.... بعضیا فقط بلدن از همه چی ایراد بگیرن و دست رو دست بذارن و هیچ کاری نکنن. من که حاضر نیستم دوباره کسی مثل احمدی نژاد رو تحمل کنم.

  • فرزاد
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:26:01
    پاسخ
    82 40

    واقعا حرف حساب زدید هنرمند گرامی.هرچند که من اصلا تلویزیون نمی بینم و سینما هم نمی روم و کلا فیلم ایرانی نمی بینم اما نمی تونم شما رو نشناسم . به ویژه اینکه روشن فکر، با سواد و مردمی هستید. از کتابی که نوشتید می شد فهمید.

    • شمس تبریزی
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 22:52:19
      44 31

      اگر مردمی بود نمی گفت قیمت ها در طول 4 سال ثابت مانده. معلومه ایشان اصلا در بازار نیست که خبر نداره. چطور همچین کسی را می گویید مردمی؟

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:29:59
    پاسخ
    56 33

    موافقم

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:41:55
    پاسخ
    29 13

    با سلام اشاره به حقیقتی که واقعیتها و گزاره های آن اشتباه است

  • بدون نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 17:47:40
    پاسخ
    53 30

    حرف حساب جواب نداره

  • حمیدرضا
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 18:31:25
    پاسخ
    85 23

    اونی که میگه رای ندیم رو می‌فهمم اونی که میگه به روحانی رای ندیم مگه چیکار کرده رو جدا نمی‌فهمم

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 20:20:47
      37 17

      اونی که میگه به روحانی رای ندیم دلشو خوش کرده به اینکه یه تهاجمی رای بیاره و ترامپ به ایران حمله کنه. بعد فکر میکنه اگه جنگ بشه و ایران شکست بخوره، همه چی درست میشه. منطق در این حد یعنی. چراغ جادو هم همچین قابلیتی نداره

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 18:45:24
    پاسخ
    47 72

    کم مونده هنرمندا بشن الگوی سیاسی ما

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:38:28
      26 18

      یک توصیه کرده. همین. این قدر سنگینه واست؟

    • بی نام
      سه شنبه 29 فروردین 1396 - 20:22:21
      25 14

      دل واپس ها نگران شدن

    • بی نام
      پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 03:05:22
      14 5

      نه پس مداح ها بشن الگوی سیاسی

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:07:47
    پاسخ
    16 26

    چشم

  • سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:16:00
    پاسخ
    59 28

    فرقی نمی کنه آقای کیانیان

  • ...
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:17:59
    پاسخ
    63 35

    رای ندادن خواست قلبی تندروهاست که کاندیدای مورد نظرش رای بیاورد

  • عمویی
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:19:03
    پاسخ
    24 27

    مشارکت بالای مردم یعنی انتخاب ...

  • شریفی
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:20:28
    پاسخ
    31 52

    احسنت

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:35:05
    پاسخ
    6 11

    بارک الله

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:40:35
    پاسخ
    29 15

    انتخابات شورای شعر 81 را تحریم کردیم منجر به ظهور جریان احمدی نژاد شد که 11 سال کشور را گرفتار کرد

  • شمس تبریزی
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:42:45
    پاسخ
    35 116

    آقای کیانیان فرمودن «اما در اين سه چهار سال قيمت ها اگر ارزان نشده ، دست كم ثابت مانده.» جناب کیانیان واقعا شما اهل خرید کردن هستید یا اینکه کسی دیگر خرید منزل را به عهده داره؟ قیمت ها در این 4 سال ثابت مانده؟؟؟؟؟ اتفاقا کاش امثال جنابعالی که حتی از موضوع ساده ای مثل قیمت ها بی خبرید پای صندوق رای نروید.

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 01:17:08
      18 16

      بی خیال آقای شمس... از نظرات شما پای لینک های دیگه مشخصه چه طرزفکری دارید

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 01:38:26
      25 5

      شما یه جوری از ثابت نبودن قیمت ها در این چهار سال حرف میزنید انگار قبل از روحانی اینجا سوییس بوده و قیمت ها ثابت بوده. دوست عزیز البته که قیمت ها ثابت نبوده، چون توی هیچ چهار سال دیگه ای هم تو این مملکت قیمت ها ثابت نبوده و با این وضعیت امیدی هم نیست که هیچکس دیگه ای بتونه قیمت ها رو ثابت نگه داره. اما در چهار سال اخیر قیمت ها یه شبه نجومی نشده. شما قیمت های 84 تا 92 رو فراموش کردین. اونهایی که شما سنگشون رو به سینه میزنی از همون خط فکری هستن

    • شمس تبریزی
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 16:28:55
      9 5

      این را به من نگویید دوست عزیز. این را به هنرمند مردمی بفرمایید که ظاهرا اونقدر دستمزدهای بالایی می گیره که حس میکنن قیمتها در 4 سال تکان نخورده. اظهارات ایشان واقعا محشره. خب من بگم که دولتهای ایران کلا در عرصه اقتصاد بی عرضه و فاقد توان هستن و این کشتی گیرها و وزنه برداران و آرتیست ها هستن که باید براشون رای جمع کنن وگرنه کسی به توانمندی خود دولت رای نمیده. خوش باش دوست من. فقط فردا روزی نیایید بگین چرا وضع اینه؟ امروز را به خاطر داشته باشید. موقع انتخابات شوراها هم همین شماها هستین که وزنه بردار و بوکسور را میفرستین در شورا. اتفاقی هم که میفته طوری صحبت میکنید که گویا او توسط ساکنان مریخ انتخاب شده و شما نقشی نداشتید.

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 00:34:20
      6 6

      چقدر شما صاحب نظرید من رای میدم برای اینکه نمی خوام 4 سال دیگه از زندگیم رو عذاب بکشم برای اینکه منافع یک عده تامین بشه. من از آقای روحانی ممنونم چون ویرانه ای تحویل گرفت و تلاش کرد درستش کنه. رای هم به ایشون خواهم داد. بهتر ازینه که هی بشینم غر بزنم.

    • بی نام
      سه شنبه 5 اردیبهشت 1396 - 12:32:22
      3 0

      خورشید جان شما رای نده و همه کسایی که فکر میکنن با بی تفاوتی میشه خیلی چیزها را درست کرد کاملا در اشتباه هستن بنابر این نباید در مورد مملکت حرف یا انتقاد کنند چون برای اونا مهم نیست که روحانی باشه یا رئیسی یا احمدی نژاد یا ... بروید با این تفکراتتان خوش باشید و ادای روشنفکری کنید که فکر میکنید با رای ندادن و بی تفاوتی مملکتتونو اباد میکنید ...حق ندارید به هنرمندی که احساس مسئولیت میکند و نسبت به جامعه اش بی تفاوت نیست اظهار نظر کنید ...

  • ناشناس
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:52:32
    پاسخ
    17 29

    ما در این مملکت فقط45تومن بهمون میرسه با دستان خود رای به روحانی بدهیم که آن را قطع کند؟ایا این انصاف است؟کاری به اقشار خاص نداریم ولی وضعیت برخی از مردم از اقشار خاص هم بدتر است نباید یارانشون قطع شود حداقل برای پول برق وآب

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 01:15:36
      27 6

      اگه فقط 45 تومن بهتون میرسه فکر نکنم اون 45 تومن قطع بشه. اما اگه کسی مثل احمدی نژاد رای بیاره با اون 45 تومن فکر نکنم بشه چیز زیادی خرید، و ارزش پول بیش از این پایین میاد

  • علی
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:53:48
    پاسخ
    34 31

    هر دوره اصلاح طلبان با لولو کردن طرف مقابل رای میارن چیزی عوض شده.

  • حیدری
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 19:53:51
    پاسخ
    20 15

    احترام شما به جا اما واقعا این چه توصیه ای است؟

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 20:06:15
    پاسخ
    21 19

    آفرين. سخن دقيقي بود. الان بهترين انتخاب از نظر من روحاني است با فاصله خيلي زياد نسبت به بقيه گزينه ها. خواهشا بافكر تصميم بگيريد و گول پوپوليستها را نخوريد.

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 20:14:53
    پاسخ
    9 18

    امیدوارم ملت ایران ثابت کنن به یک درک درستی رسیدن و اینقدر فهیم هستن که دم از مهندسی انتخابات نزنند. هنوز نفهمیدین سال هشتاد وهشت اکثریت محروم فریب خوردن و رای دادن؟هنوز انتخاباتوتو اقشار تحصیل کرده خلاصه می کنید؟ این قشرم که دائم یا قهره یا تو تئوری توطئست اشتباه هشتادو هشت لشکرکشی خیابونی بود اشتباه هشتادوهشت احمدی نژادو مصون کرد وگرنه یکسال نشده استیضاح می شد. حالام مثل یک انسان منطقی بیاید رای بدید ایندفعه پای جناح و فرهنگ نیست دولت فعلی بره برجام رفته. یه زبان تند، مادر بمبها روتو سرمون میاره وداعش از همه جا رونده شده رو. اعراب، اردوغان ونتانیاهو آرزوشون رفتن روحانی و منطق از قدرت ایرانه. برای خواهر ومادرامون رای بدیم برای ایران شرکت کنیم.

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 20:21:15
    پاسخ
    11 7

    با اصل حرف اقای کیانیان موافقم اما ربط اش رو به ترکیه و اردوغان رو نمی فهمم و مشارکت تو ترکیه کم نبود و ۲۵ میلیون نفر به آری رای دادند و ۲۳ میلیون به نه... خوب یا بد بریتانیا هم با همین ۵۱ درصد برای همیشه از اتحادیه اروپا خارج شد...نکته تنها مشارکت بالا کافی نیست که سال ۸۴ تو دور دوم مشارکت پایین نبود اما کسی رو مردم انتخاب کردند که تو پاراگراف آخر بهش اشاره کردی

  • بی نام
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 20:27:00
    پاسخ
    27 5

    اشاره ایشان به دوران احمدیه ولی مگر در دوران احمدی انتخابات تحریم بوده؟اتفاقا بالاترین مشارکت بوده

  • غلامحیدری
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 21:43:49
    پاسخ
    24 24

    بله باید رای دهیم آن هم جوری که روحانی 27 میلیون رای بیاورد

  • بچه مشد
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 22:14:42
    پاسخ
    27 29

    مو که رأی مودوم. اویم به حسن آقا، نِه به اي دوتا همشهریامان.

  • اوجی
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 23:48:54
    پاسخ
    39 26

    من دیگه خام نمی شم

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 01:28:26
      35 16

      خام؟ اتفاقا الان که فکر میکنی خام نمیشی، خام شدی و خبر نداری. هدف بعضیها اینه که شما شرکت نکنی. با رای ندادن چه چیزی عایدمون میشه؟ فکر میکنید یهو همه تحریم میکنن و آمار مشارکت پایین میاد؟ این اتفاق هیچوقت نمیفته چون بعضیها هستند که در هر حالی رای میدن. بعدم حتی اگه به فرض محال نرخ مشارکت به زیر ده درصد برسه، تو اخبار اعلام میشه بالای پنجاه درصد شرکت کردن. با قهر کردن و کنار گرفتن و میدون رو خالی کردن و رای ندادن به جایی نمیرسیم.

  • بی نام
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 00:20:52
    پاسخ
    27 45

    چشم. من به آیت الله رئیسی رای می دهم

  • حیدرعلی
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 00:37:05
    پاسخ
    38 14

    من هم اهل رای دادن نبودم اماکسیکه رای نمیده نباید از شرایطی که به دلیل عدم شرکت او و امثال او برای کشور رخ می دهد انتقاد کند و نق بزند.ساختن کشور صدهاسال نیاز به حضور مداوم مردم در انتخابات دارد.فرانسه 200سال تلاش کرد تا به امروز رسید.و همه کشورهای توسعه یافته نیز این وضعیت را سپری کرده اند.آرام آرام که همه مسوولین د ر انتخابات با رای مردم انتخاب شوند حاکمیت در برابر خواست مردم کوتاه می آید.هر چه کمتر شرکت کنیم شرایط روز به روز بدتر می شود.کسیکه رای نمی دهد تاثیر رای ندادنش بدتر از کسی است که بد رای می دهد.

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 13:58:37
      10 6

      حالا شما رای بدید و فردی که بهش رای دادید هم رییس جمهور شد و بعدش به وعده هاش عمل نکردهمانطور که طی چندین دهه همین طور بوده شما چه کار میکنید؟ چه انتقادی میکنید؟ چه جوری تاثیر خواهی گذاشت ؟یقیه ی چه کسی رو میگیری؟

    • بی نام
      پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 03:04:11
      10 7

      شما چی کاره هستی که برای دیگران حق و حقوق تعیین میکنی؟من رای نمیدم حق انتقادم هم محفوظ هستش چون متولد این کشور هستم و کسی حق نداره این حق رو از من بگیره

  • بی نام
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 01:35:05
    پاسخ
    40 22

    من که به شخصه برام دیگه هیچ فرقی نمیکنه زندگی من که نابود شد و به این نتیجه رسیدم که مثل پدرم هیچ وقت شرکت نکنم

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 17:25:27
      7 9

      شما باید رای بدی که حداقل یکی که صلاحیت داره انتخاب بشه تا زندگیت از این نابود تر نشه

    • بی نام
      چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 22:11:19
      7 8

      به خاطر آینده بهتر برای فرزندانمان باید در انتخابات شرکت کنیم.

  • امیر
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 10:32:53
    پاسخ
    7 13

    همینمون مونده به حرف یه مشت لیبرال کج فهم گوش بدیم که هرچی میکشیم از ایناست.

  • دوست
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 11:25:03
    پاسخ
    13 9

    تحریم کردن وجود نداره، کلا سه حالت وجود داره به اصلاحات رای بدیم به تندروها رای بدیم با رای ندادن به تندروها رای بدیم

  • مجید
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 12:24:06
    پاسخ
    9 5

    برادر کیانیان شما عادت کردی علایق سیاسیت رو به جای توصیه های ملی غالب کنی. مثال بسیار است. فارغ از هر نظری درباره علایق سیاسی شما، بهتره به مخاطبت احترام بزاری. این توصیه ملی نبود، توصیه به رای دادن به روحانی بود...

  • بی نام
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 12:53:19
    پاسخ
    10 15

    من احتمالا رای نمیدهم اما اگر رای بدهم به رییسی رای میدهم.

  • ابوالفضل
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 13:38:55
    پاسخ
    13 10

    شرمندتم آقا رضا کیانیان تصمیم گرفتم این بار دیگه گول نخورم

  • بی نام
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 17:54:33
    پاسخ
    7 9

    من راى ميدهم، راى ندادن بزرگترين اشتباه است

  • حسین
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 20:51:49
    پاسخ
    9 7

    خدایا آخر عاقبت این مملکت رو بخیر گردان . امیدوارم فقط یه آدم اصلح انتخاب شود که مملکت رو نجات بده . روحانی که نتوانست .کاش یک اصلاح طلب دیگرو معرفی کنند که حداقل وعده تو خالی نده . من رای میدهم اما به روحانی رای نمیدهم .

    • عادل
      پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 14:14:43
      4 5

      من به آقای روحانی رای میدهم دقیقا به دلیل اینکه به وعده هایش عمل کرد : مساله هسته ای و تحریمهای مربوط به آ ن حل شد ، مخروبه اقتصادی با رشد منفی اقتصاد و تورم خرد کننده بالای 40 درصد را تحویل گرفت و با وجود کاهش شدید قیمت نفت و کاهش درامد دولت به رشد مثبت و تورم تک رقمی رساند که بیشتر به معجزه شبیه بود و کوتاه سخن اینکه خیلی خدمات دیگر که البته شما و امثال شما آنها را ندیدید و هرگز نخواهید دید.روز را شب ، واقعیت را وارونه نشان دادن و فریبکاری کار خوبی نیست.

  • بی نام
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 22:15:06
    پاسخ
    8 13

    کسی که انتخابات رو تحریم میکنه در حق مردم در حق مملکت و در حق نسلهای آینده خیانت کرده...

  • ناشناس
    چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 23:49:37
    پاسخ
    4 7

    رای دادن و شرکت در انتخابات ضروری است ولی قول دادن و عمل نکردن زشت است آن هم بدون توضیح

  • بی نام
    پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 03:02:22
    پاسخ
    17 2

    اونایی که قصد شرکت در انتخابات دارید، حق ندارید به تحریم کنندگان تهمت سلطنت طلب و منافق بزنید.یک ذره ادب و فهم داشته باشید

  • بی نام
    پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 23:56:40
    پاسخ
    4 2

    شما برو به هنرت برس

  • مهدی
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:05:57
    پاسخ
    3 0

    استاد شما سینما رو جمع کنید سیاست خودش کلی صاحب داره ... سینمایی که جایزه اولش ده دست میچرخه همش ناامیدیه جمعش کنید

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x