طرح تحول نظام سلامت، هزینه درمان مردم را کاهش داده است

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان به اهمیت اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت هزینه درمان مردم را کاهش داده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی در آئین افتتاحیه مرکز جامع خدمات سلامت روستی یامچی، سلامت و امنیت را دو عنصر مهم در جامعه برشمرد و اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت هزینه درمان مردم را از 70 درصد به 7 درصد کاهش داد و به نوعی این طرح از موفقیت های بزرگ دولت محسوب می شود.
وی به تلاش دولت های مختلف برای تحقق طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: دولت های گذشته تلاش های زیادی کردند که طرح تحول نظام سلامت کشور را عملیاتی کنند که این مهم محقق نشد. اما دولت تدبیر و امید این موضوع را در اولویت اصلی خود قرار داد و با یاری مردم عمیاتی شد. البته باید به این نکته توجه داشت که برخی کارهای جزو آرمان ها و آرزوهای دولت ها محسوب می شوند که طرح تحول سلامت نیز مصداق این موضوع است.
این مقام مسئول با بیان اینکه تامین هزینه درمان برای مردم دشوار بوده است، یادآور شد: برای عموم مردم مشکلات درمانی و بهداشتی تجربه می شود؛ اما در سال های گذشته تامین هزینه درمان برای عموم مردم با دشواری زیادی همراه بود که اجرای طرح تحول نظام سلامت موجب تسهیل امور درمانی مردم شد.
وی از حضور نیروهای بومی توانمند در حوزه بهداشت و درمان استان خبر داد و گفت: اقدامات برجسته بهداشتی و درمانی در استان صورت گرفته که مدیون تلاش نیروهای بومی توانمندی است که در ساختار وزارت بهداشت در استان مشغول فعالیت هستند.
موسوی به پیش رو بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم انتخابات پرشوری در کشور برگزار شود و کاندیداها در شرایط رقابتی سالم نسبت به یکدیگر مدارا داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =