در ۱۴اردیبهشت، اعلام شد احتمال دارد به خاطر تامین یارانه سه برابری وعده داده شده، قیمت پراید هم دوبرابر شود.

در صدر اخبار مهم امشب، فرمایشات و پیام رهبر معظم انقلاب بود؛ ایشان فرمودند اقدام‌های‌ممکن برای‌نجات‌گرفتاران‌معدن انجام‌گیرد 

در سرویس سیاسی همچنین سخنرانی پرحاشیه رئیسی  پربازدید بود. گزارشی درباره سرگشتگی قالیباف، میان چند«شخصیت‌عاریتی» هم بازدید زیادی به خود اختصاص داد. این نکته هم مهم بود که به راستی در بین رئیسی و قالیباف؛ کدام‌یک به نفع دیگری کنار می‎رود؟

در سرویس اقتصادی اثرات وعده های برخی نامزدهای ریاست جمهوری از جمله افزایش نرخ پراید به ۴۰ میلیون تومان به خاطر یارانه ۱۵۰ هزار تومانی گوشزد شد و پربازدید بود. در این سرویس آغاز  شمارش معکوس برای تکمیل اصلی‌ترین محور ریلی شمال ایران هم بازدید زیادی داشت. همچنین گزارشی درباره ۶ راه برای ۳ برابر کردن یارانه هم در جای خود پرمخاطب شد.

در سرویس فرهنگ و هنر اعترافات تازه برد پیت درباره جدایی از آنجلینا جولی مخاطبان زیادی داشت. همچنین صحبت‌های بازیگر زن درباره عمل زیبایی برای مخاطبان جذاب بود و پربازدید شد. خبر پربازدید دیگر، پاسخی برای این سوال داشت: نخستین مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری چقدر بیننده داشت؟‌

در سرویس جامعه متاسفانه تایید جان‌باختن ۳۵ معدنکار در حادثه معدن یورت منتشر شد و پربازدید بود. در این سرویس جزییاتی از واگذاری بخش دیگری از زمین‌های عباس‌آباد تهران توسط شهرداری دربرابر بدهی ٢٠٠میلیاردتومانی هم پرده دیگری از اقدامات شهردار تهران را کنار زد. چمران هم اعلام کرد: سه مرتبه با رئیس مجلس درباره ردصلاحیت‌ها جلسه داشته‌ایم.

در سرویس بین‌الملل این خبر پیچید که پوتین برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در مناطق امن سوریه شرط گذاشته. همچنین در این بخش واکنش حماس به دیدار محمود عباس با ترامپ هم پربازدید بود. خبر بسیار مهم دیگر اینکه پارلمان انگلیس منحل شد و دومینوی جداشدن بریتانیا از اتحادیه اروپا آغاز شد.

در سرویس فناوری اطلاعات از سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری اپل در آمریکا برای بستن دهان ترامپ پرده برداری شد.

همچنین خبر جدیدی درباره حمله گازانبری به رأی مردم! در سرویس طنز، ملت را به خنده انداخت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =