پرسپولیس 4 الوحده 2 ؛صعود رویایی شاگردان برانکو/ الهلال متشکریم!

نماینده ایران به لطف نتایج رقم خورده توانست راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دور ششم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه D دوشنبه شب با برگزاری دو بازی همزمان پیگیری شد که در نهایت پرسپولیس توانست به لطف بردی ارزشمند مقابل الوحده و البته برد الهلال مقابل الریان، راهی مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود.

شاگردان برانکو که حمایت بیش از 40 هزار هوادار را پشت سر خود حس می کردند، بازی را کاملا هجومی آغاز کردند  و توانستند قبل از دقیقه 20 دو گل به الوحده بزنند. سروش رفیعی در دقیقه 17 و مهدی طارمی در دقیقه 19 با بهره بردن از اشتباهات دروازه بان الوحده اختلاف را به دو گل رساندند. اما شوت زیبای احمد الاکبری در دقیقه 34، کاری کرد تا نیمه اول برای پرسپولیسی ها به استرس به پایان برسد.

نیمه دوم اما با شوک به نماینده ایران آغاز شد. سباستین تاگلیابو توانست با ضربه سر و البته روی اشتباه علیرضا بیرانوند در دقیقه 51 حساب کار را 2-2 کند تا با این نتیجه صعود پرسپولیس غیرممکن باشد. از این لحظه به بعد اما مهدی طارمی همه کاره میدان شد و یک تنه توانست همه چیز را به نفع سرخ ها تغییر دهد. طارمی ابتدا در دقیقه 54 موفق شد تا در موقعیتی تک به تک دروازه الوحده را باز کند. ماموریت طارمی در دقیقه 70 و با ثبت هتریکی به یاد ماندنی به پایان رسید. شماره 9 قرمزها توانست روی پاس علیپور بازی را 4-2 کند تا برد پرسپولیس در این بازی قطعی شود.

با توجه به برد 4-3 الهلال مقابل الریان، پرسپولیس توانست با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم و پس از الهلال 12 امتیازی راهی مرحله بعد شود. 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =