ایسنا نوشت:دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید از چند تیم خارجی پیشنهادهای خوبی دارد اما نمی‌خواهد به زور از این تیم جدا شود.

دروازه‌بان پرسپولیس پس از صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی و این برد و صعود را به هواداران و تمام مردم تقدیم می‌کنم. من روی گل دوم خیلی مقصر بودم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در طول ۹۰ دقیقه از خودم راضی بودم خدا را شکر توانستیم جبران کنیم.

او ادامه داد: گل دوم خیلی بد بود و بازیکن حریف ضربه‌اش را خوب زد. به نظر خودم فقط روی گل دوم مقصر بودم البته مدافعان هم جلوی دید من را گرفته بودند.

وی همچنین درباره اینکه با وجود پیشنهاداتی که دارد آیا فکر می‌کند در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا نیز پرسپولیس را همراهی کند گفت: ما خیلی زحمت کشیدیم تا توانستیم از این گروه صعود کنیم و این صعود به نوعی معجزه بود. من در طول ۹۰ دقیقه نتایج الهلال را دنبال می‌کردم. خدا را شکر که توانستیم صعود کنیم. من با باشگاه قرارداد دارم. پیشنهاداتی هست و من هم دنبال این هستم که پیشرفت کنم. تمام تلاشم را برای پرسپولیس می‌کنم. اگر باشگاه موافقت کند از پرسپولیس جدا می‌شوم چون پیشنهادهای خوبی دارم.

بیرانوند تصریح کرد: پرسپولیس باعث شد که این همه موفقیت را به دست بیاورم. پیشنهاداتی وجود دارد ولی من با باشگاه قرارداد دارم و این طور نیست که بخواهم به زور از باشگاه جدا شوم. هر کس که من را بخواهد باید مستقیم با باشگاه مذاکره کند.

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: من با پرسپولیس قرارداد ۵ ساله بسته‌ام و حالا که پیشنهاد آمده نمی‌گویم که می‌خواهم بروم. می‌گویم بروند با باشگاه صحبت کنند. من به خاطر این هواداران و اینکه به پرسپولیس وابسته شده‌ام با باشگاه سفید امضا کردم. اگر گلر اول تیم ملی شدم از باشگاه پرسپولیس شدم. به همین خاطر ۵ ساله با پرسپولیس امضا کردم که اجازه ندهم هیچ گلر دیگری برای پرسپولیس نقشه بکشد.

وی همچنین درباره رابطه‌اش با هواداران نیز گفت: از هواداران امروز ناراضی نیستم. اما در بازی با ذوب آهن بهتر بود به ما بی‌غیرت نمی‌گفتند. ای کاش هواداران قهرمانی پرسپولیس را باز هم جشن بگیرند و آن را برای ما تازه کنند.

بیرانوند درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس گفت: به نظر من کار اشتباهی بود. قبل از بازی با ذوب آهن بدون اینکه مدیریت باشگاه صحبت کنیم تصمیم گرفتیم که تمرین نکنیم. ای کاش این را نمی‌کردیم. هواداران این تیم را دوست دارند و بعد از سال‌ها یک تیم خوب تشکیل شده است. من به شخصه اگر حرفی زدم از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما به هر حال به بازیکنان تیمی که قهرمان نشده نباید بی‌غیرت گرفته شود. من کاری کردم و حرف‌هایی زدم که بعد از بازی با ذوب آهن هواداران خیلی ناراحت شدند. فکر کنم اگر پیشنهاد خوبی هم برایم بیاید شاید به خاطر جبران اشتباهم باز هم در پرسپولیس بمانم.

بیرانوند همچنین درباره اینکه گفته می‌شود مبلغ  رضایت‌نامه‌اش ۵۰۰ هزار یورو است گفت: این طور که صحبت شده تیم‌هایی گفته‌اند که اگر مبلغ رضایت‌نامه‌ام بیشتر از ۵۰۰ هزار یورو هم باشد آن را پرداخت می‌کنند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =