ایسنا نوشت: محمدباقر قالیباف گفت: امروز هم که در کشور بحران اقتصادی داریم و محرومین کشور مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در جمع حامیان خود از گروه‌های جهادی اظهار کرد: جهادی‌ها کسانی هستند با بصیرت که در هر مقطع که دغدغه ایجاد بشود، خارج از سیستم‌های اداری و به صورت عناصری داوطلب و با ایمان پا به عرصه می‌گذارند.

وی افزود: امروز هم که در کشور بحران اقتصادی داریم و محرومین کشور مورد بی مهری قرار گرفته‌اند با انتخاب شما و حضور جهادی تان مایه امید مستضعفان هستید چراکه مهمترین بحران کشور بیکاری  گرانی اشتغال و فقر است و همه ما باید برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال مبارزه کنیم.

قالیباف گفت: من بسیار متاسفم که رییس جمهور بیاید و مقابل مردم اظهارات دروغ بیان کند. ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم. دغدغه ما دغدغه مردم است و می‌گوییم نه ما نه کسی دیگر مخالف آنها نیست

وی با بیان اینکه مگر پیاده رو حمام زنانه و مردانه است که در آن دیوار بکشیم، گفت: حرف‌هایی بزنید که خودتان در خلوت به خودتان نخندید و به فهم و شعور این ملت توهین نکنید.

قالیباف افزود: اجازه دهید مردم از شما سوال کنند، این حق مردم است. اجازه دهید مردم از شما انتقاد کنند. چرا عصبانی میشوید و حاشا میکنید؟ این حق مردم است که از رییس جمهوری خود بپرسند که وعده شما ٤ میلیون شغل برده و حالا چه شده است؟

وی گفت: جناب اقای روحانی، شما اگر مدافع آزادی بودید، خود که نتوانستید تعهد خود را عمل کنید و در هفته ها و ماه های اخر به فکر شغل و بیکاری افتادید، بگویید چند بار تاکنون درباره بیکاری و محرومیت صحبت کرده ای؟ اگر مدافع ازادی بودید دستورفیلتر   سایت مربوط به سامانه کار را صادر نمی‌کردید.

قالیباف اظهار کرد: متاسفانه سایت دیگری به عنوان کارورزی برای خودتان بالا می آورید که این دزدی است.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    2 1
    دقیقا درست گفتن
  • مهدی A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    2 1
    سلام پس نکنه شهرداری تهران حمام زنانه بود که دستور دادید از زنان در دفاتر مسوولان رده بالا و متوسطه شهرداری استفاده نشود و محل کار خانم ها و آقايان از هم جدا شوند، من به درست یا نادرست بودنش کار ندارم، هرکس نظری دارد، ولی اینک نظرتان را بر می گردانید زشت است، بگید من بر اساس اعتقادات و تشخیصم این تصمیم را گرفتم و استدلال خودم را دارم