پناهیان یکی از چهره‌های طرفدار رئیسی در سخنرانی با طعنه نسبت به همسر رئیس جمهور گفت: آیا همسر روحانی این تعداد کتاب که همسر رئیسی نوشته را تاکنون خوانده؟

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه به این علت به حجت الاسلام رئیسی تهمت می‌زنند که شعار او ایجاد کار با اتکای درونی است نه با التماس کردن به دشمن، تصریح کرد: انتقاد ما به آقای روحانی این است که روش او کارخانه‌های بیشتری را تعطیل می‌کند.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان بعد از ظهر امروز در جمع مردم مبارکه اظهار داشت: در قرآن آمده است کسی که تقوا داشته باشد خدا گرفتاری‌هایش را برطرف می‌کند و از یک جایی که حساب نمی‌کند روزی به او خواهد رسید. ما اگر بخواهیم این آیه قرآن را فقط در زندگی فردی بشناسیم و ترجمه کنیم این ناقص تلقی کردن دین است.

وی افزود: اگر کسی در زندگی، تقوا نداشته باشد، خدا روزی به شخص نمی‌دهد چرا که شرط برکت پیدا کردن تقوا است، اما آیا این تقوا داشتن فقط در زندگی فردی جاری است یا اگر وزرا و دولت مردان تقوا را رعایت کنند، خدا از کارشان گره باز نمی‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به امضای سند 2030 گفت: با سند 2030 که دولت حاضر آن را امضا کرده، تا چند وقت دیگر درس دادن دینی نیز ممنوع می شود که رهبر معظم انقلاب این دستور را لغو کردند.

وی با اشاره به مشکلات این سند تصریح کرد: کتاب‌هایی چاپ شده و امسال در نمایشگاه کتاب فروخته‌اند که براساس مطالب چاپ شده در آنها آموزش‌های جنسی واجب و آموزش‌های دینی ممنوع می‌شود.

پناهیان خاطرنشان کرد: ما بالای منبرها گله می‌کردیم که چرا به بچه‌ها آموزش‌های دینی را کامل نمی‌دهند ولی بر اساس این سند کلا این آموزش‌ها ممنوع می‌شود.

وی با بیان اینکه مگر ما در جنگ نبودیم، آن زمان کسی پیش‌بینی نمی‌کرد ما در جنگ کارمان پیش رود، گفت: تقوای رزمندگان کار را پیش برد و این نگاه غیر دینی در عرصه سیاست بشریت را بی چاره کرده است.

پژوهشگر علوم اسلامی با بیان اینکه اگر منتظر ظهور حضرت مهدی(عج) هستیم باید خود اقدام کنیم، اظهار داشت: هر موقع تعداد مظلومین از ظالمان بیشتر باشد، خدا دعای مظلومین را مستجاب نمی‌کند، یعنی مظلومین وقتی تعدادشان بیشتر است باید خودشان حرکت کنند و اقدامی انجام دهند، اگر ما بی حرکت باشیم و دعا کنیم که نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دولت فعلی تقوا را رعایت نکرده است، تصریح کرد: امضای سند 2030 خلاف شرع و قانون بوده است، در این راستا صدای رئیس مجلس نیز درآمده که چرا دولت بر خلاف قانون این سند را بدون تایید مجلس مخفیانه امضا و عملی کرده است، قانونا باید یک سند بین المللی که امضا می‌شود مجلس با آن موافق باشد.

پناهیان گفت: خدا که پرده پوش است اما چرا باید در آستانه انتخابات در زیر زمین خانه وزیر آموزش و پرورش کالای قاچاق کشف بشود، این آبرو را چه کسی از دولت و بین این همه وزیر از وزیر آموزش و پرورش برد، باید گفت جایی بی تقوایی کردند که خداوند ناراحت شده که اینگونه رسوا می‌شود.

وی با بیان اینکه آیا اینکه رئیس جمهور به رقبای خود بگوید اینها می‌خواهند در پیاده رو دیوار بکشند بی تقوایی نیست، تصریح کرد: آقای روحانی، چه کسی می‌خواست دیوار بکشد؟ اینکه می‌گوید اگر این‌ها رئیس جمهور شوند، در را روی زن‌ها و دخترها قفل می‌کنند به چه معنی است؟ همسر حجت الاسلام رئیسی که استاد دانشگاه هستند، آیا همسر شما این تعداد کتاب که ایشان نوشته را تا کنون خوانده است؟

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی از رفقای هم لباسی ما می‌گویند شما چرا از آقای رئیسی رسما دفاع می‌کنید، در جواب گفتم که چون آقای رئیسی آدم تبلیغاتی نیست و من ایشان را از نزدیک می‌شناسم و آدم با تقوایی است.

وی افزود: رئیسی خانه‌ای معمولی دارد مانند خانه یک امام جماعت بسیار معمولی در تهران و می‌دانم چه اموالی از زیر دست ایشان عبور کرده، او به این اموال ناخنک هم که نزده هیچ، آنچه که حقش بوده و به ایشان داده‌اند را نیز قبول نکرده است.

پناهیان با بیان اینکه به این علت به حجت‌الاسلام رئیسی تهمت می‌زنند و ناسزا می‌گویند که شعار او ایجاد کار با اتکای درونی است نه با التماس کردن به دشمن، تصریح کرد: انتقاد ما به آقای روحانی این است که روش او کارخانه‌های بیشتری را تعطیل می‌کند.

وی افزود: اگر رئیس جمهور بتواند جلوی فساد را بگیرد و خود با فساد مقابله کند و جلوی غرب بتواند بایستد و گول آن‌ها را نخورد، کشور آباد می‌شود.
29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 88
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    اين جماعت بگم بگم راهي سفر بي بازگشت شدن
    • بی نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
      339 9
      منظور کتابهای زبان انگلیسی که ایشان ترجمه کردند
    • بی نام A1 ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      همسر رییسی کتاب انگلیسی ایشون تو سخنرانی جدیدشون بلد نبودن در حد دو دقیقه صحبت عادی و روزمره انگلیسی انجام بدن آدم می مونه چنین شخصی چطور تالیف انگلیسی هم داشته وقتی سطح صحبت انگلیسیش بیشتر از دوم دبیرستان نیست
    • بی نام A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      یه مشت چرندیات تحویل مردم عامی داده.حالا چون خانم رئیسی کتاب چاپ کرده باید رئیس جمهور بشه؟ شعارهایی که میدی رو 8 سال احمدی نژاد قبلا انجام داده و نتیجش رو دیدیم بسه. سند 2030 استثنائات دینی داره.مجوز چاپ همه کتابها در اختیار سازمان تبلیغات اسلامیه.رئیس مجلس خیلی حرفای دیگه هم زده فقط همینو شنیدی؟....
    • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      164 7
      خانم ایشان محترم ولی برابر تفسیر شورا از قانون رجل سیاسی نیستند
    • بدون شرح و جسارت RO ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      163 5
      شاید بی رابطه .....ولی چندسال پیش یکی از دبیرام کتاب نوشت داد واسه تایید مجوز دوماه بعد همون نوشته عینا به نام یه آقازاده ای چاپ شد به دبیرمونم مجوز ندادن گفتن قبلاً این کتاب چاپ شده...
  • علی A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    اگر کسی ربطش رو فهمید به ما هم بگه
  • بی نام A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    ".... چون آقای رئیسی آدم تبلیغاتی نیست و من ایشان را از نزدیک می‌شناسم و آدم با تقوایی است." چند سال قبل هم در مورد دوستی این را فرمودید ولی بعدا کلا زیرش زدید. بهتره بذارید ملت خودشون ادما را بشناسند
  • نسیم RO ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    نوعی آسمون ریسمون بافتن متاسفم واسه اونایی که پا منبر این آقا میشینن چقدر حب و بغض داره این شخص
    • بی نام RO ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
      194 6
      چه ربطی دارد ی خانم ایرانی هم بالاترین جایزه ریاضی جهان رو گرفته
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    مهم نیست نیست همسر ریس جمهور چند کتاب خوانده و یا چند کتاب نوشته . مهم اینه که هنوز در این جامعه کسی زن را به عنوان یک شخصیت تاثیر گذار در اداره کشور به رسمیت نشناخته
  • م ر A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    کتابی درباره ی اخلاق سیاسی ننوشته که شما بخونید؟
  • شكرانه RO ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    129 6
    اعوذ بالله من نفسي
  • بدون نام ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    خدا اين امريكايي ها رو حفظ كنه چون اگه حرفاي اين بنده خدا درست باشه ملت امريكا خيلي باتقوا هستن كه تونستن به لحاظ مالي سرامد دنيا بشن. خدايا اين ديوانگاني كه همه چي رو به بازي گرفتن و اعتقاد رو دستمايه اقتصاد كردن شفا بده.
  • بدون نام ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    حرف زدن و تهمت زدن كه آسان است و شما استاد آن هستيد حمايت هاي شما ار احمدي نژاد هم همينطور بود
  • بی نام DE ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    اين روحانيون جاي آيت الله طباطبايي و مطهري و امثالهم نشسته اند
  • بی نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    141 6
    به زبان انگلیسی نوشته؟
  • بدون نام ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    دقيقا مثل احمدي نژاد .... وقتي كم ميارن دنبال پرونده خانم طرفشون ميگردن
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    منظورت همون اینگیلیش اسپیچینگه خخخخخخخخ
  • بدون نام ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    از نظر ايشون همه فقرا بي تقوا هستن چون خدا بهشون روزي نداده ...واقعا كه ...
  • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    ای جماعت افراطی دلواپس شما را به خدا دست از دروغ و فریب بردارین خودتون خسته نشدین اینهمه دروغ میگی میگین
  • بی نام RO ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    69 6
    ثم ماذا
  • سمیه IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    آیا پدر زن روحانی مثل پدرزن آقای رییسی به زمین و زمان توهین میکنه؟
  • مهدی A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    124 6
    سلام لطفا کتاب های ایشون را هم اعلام کنید که چه هستند و چقدر مورد استقبال مردم هست، تو این مملکت سالانه کلی کتاب از بودجه شش هزار ميليارد توماني چاپ می شود که خروجیش هم معلوم هست، من نمی خواهم خدای نکرده کسی را کوچک یا بزرگ کنم، ولی لطفا خروجی را ببینید
  • آرمين A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    اين شعر فردوسي بزرگ در جواب آقاي پناهيان : سر ناكسان را برافراشتن....وز ايشان اميد بهي داشتن....سر رشته خويش گم كردن است....به جِيب اندرون مار پروردن است
    • علی A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      54 5
      دمت گرم. حداقل باعث شدی یه شعر درست حسابی بخونم و یاد بگیرم
  • مشهدی A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    150 5
    شیخ... از یار غارتان چه خیر ... اونیگه هزاران اختلاس و بی قانونی تواین مملگت ایجاد گرد همونی گه به شماها نزدیک بود...احمدی رومیگم ... واقعا خجالت داره...
  • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    پناهیان همون کسی هست که وقتی دانشجوها به ماشین گرانقیمتش اعتراض کردن گفت بچه حزب اللهی باید پولدار باشه اگه نباشه بی عرضه ست .
  • بی نام A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    تو چکار به همسر دیگران داری؟
  • امید ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    139 9
    احتمال به بهشت نرفتن گواراتر از احتمال به دوزخ رفتن است. پس همگی به روحانی رای میدهیم.
  • بی نام RO ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    ببخشید مگه خانم اقای رییسی میخوان رییس جمهور بشن اقای پناهیان ر امثال شما هاله ی نور نمیدیند وضع ما الان بهتر بود شما از ریا و تقوا و دین حرف میزنید پس چطور اقای رییسی را با ابراهیم نبی یکی کردین این عین ریا نیست
  • بی نام DE ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    زن روحانی که مقام دولتی نگرفته که مدرک اش مهم باشه. ولی گویا زن رئیسی می خواد مقام دولتی از شوهرش بگیره که البته و صد البته زن های باسوادتر از از زن رئیسی تو کشور داریم. در نتیجه نباید به رئیسی رای بدیم که شایسته سالاری باقی بمونه‌
  • بی نام US ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    128 6
    جناب آقای پناهیان تهمت زدن به وزیری که دادستانی حکم داده کالای قاچاق وارد نکرده و یا دروغ بستن به خدا که اگر تعداد مظلومین از ظالمین بیشتر باشد دعایشان مستجاب نمی شود، بی تقوایی نیست؟ براساس کدام آیه قرآن چنین حکمی می دهید؟ مگر خدا در قرآن حفظ آبروی مؤمن رو بالاتر از حرمت خانه کعبه قرار نداده؟ مگر خدا آنهایی را که به او و پیامبرش دروغ می بندند را لعنت نکرده؟ چرا هر بی اخلاقی سیاسی و کار غلطی رو با پوششی از دین توجیه می کنید؟
    • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      50 5
      آفرین، عااااااااالی نوشتید
  • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    116 5
    امیدوارم منتقدان صحبت های امشب آقای روحانی در بخش گفتگوی خبری شبکه دو را شنیده باشند نه به کسی توهین کرد...نه قول الکی داد ...نه سعی کرد برای خودش رای جمع کند..فقط از عملکرد دولت خودش دفاع کرد ..از همین تریبون اقایان دیگر تا توانستند برای خراب کردن دیگران استفاده کردند و سعی کردن جلب توجه کنند..
  • سهيل هوشداران A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    89 6
    حالا نخونده باشه چی میشه؟ خانم که برای ریاست جمهوری اقدام نکرده.
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    89 6
    یاد حمایتتون از اون اقایی که رفت می افتم. همسر اون اقایی که نمیشه اسمشو آورد هم زمانی کتاب و مقاله نوشتند اون وقت لابد همسر اقای پناهیان آنها رو خونده.
  • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    85 5
    اتفاقا حمایت های پناهیان رای رییسی را می ریزد
  • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    85 5
    از افاضات پناهیان همین بس که در انتخابات 92 فرمودند رای به قالیباف رای حلالی است ویدیوش رو سرچ کنین قشنگ میبینین رای حلال
  • بی نام IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    87 3
    راحتترين دكان دارى و كسب درآمد همين دكان داريه آقاى پناهيان است، ايشون دستور به تخريب و تمجيد ميگيرند و كارى به نتيجه هم نداره ، فوقش سريع ميگن حال كنونى افراد مورد نظر است و برائت ميجويند
  • بی نام IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    85 5
    يادش بخير دكتر الهام و همسرشون و آقاى پناهيان كه يه زمانى ايشان ايجاد تقدس ميكردند براى احمدى نژاد
  • بی نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    125 4
    اولا نقش همسر رییس جمهور و همسر جناب رییسی در ماجرای انتخابات پیش رو چیست ؟ چرا حرفهای بی ربط می زنید ؟ ثانیا ، شما خودت به اندازه روحانی کتاب حقوق خوانده ای ؟ ثالثا ، شما که منتقد سند ۲۰۳۰ هستی و اگر اهل کتاب و خواندن هستی چرا تا قبل از بیانات رهبری چیزی نگفتی ؟ بدون شک هنوز هم سند ۲۰۳۰ را نخوانده ای . نان به نرخ روز خوردن تا به کی ؟بخدا شرم و حیاء هم چیز خوبی است .چرا به هر قیمتی و به وسیله ای درصدد تخریب کسی هستید ؟ جناب پناهی شما تشریف ببرید همان منبرها را اداره کنید کافیست .هم در اقتصاد نظر میدی هم سیاست هم فرهنگ هم دین هم دفاع نظامی و الخ . بابا استاد همه کاره بیا وسط کاندید ریاست جمهوری شو ببین چند تا رهرو داری ببین چند تا رای میآری .
  • هادی A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    95 9
    حاج اقا خدا ازت نگذره منکه نمیگذرم .همین طرفداری ها رو از احمدی نزاد کردی بیست سال مملکتو عقب انداختی .البته رییسی ادم خوب و با خدای هست ولی ما رییس جمهور میخوام
  • رضا TJ ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    55 5
    سلام برادر پناهیان شما هنوز باز هستین ؟ برای من که فرقی نمی کنه کی ریس جمهور میشه برای شما چطور؟ بزرگولر شما اون هست سال اولش هست بودین بعدش نیست شدین . امیدوارم هر کی ریس جمهور میشه عزت ایران اسلامی ر ا باز بالاتر ببره وبتونه توان خرید مردم را به دوره قبل از پرداخت یارانه باز گردانه وامیدوارم اقتصاد مقاومتی را عملی کنه اونم نه با پرداخت یارانه بیشتر
  • بی نام DE ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    61 8
    این سخنان سطحی و بسیار پیش پا افتاده از آقای پناهیان بعید بود.
    • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      51 5
      نه اینکه تمام سخنرانیش نیست نغز و بیطرفی و رعایت تقوا بوده حالا این یکی نبوده ایشان اگه با اصلاحات مخالفت نمیکرد تا 80سالگیش هم کسی جز فامیل نزدیک و بقال محل نمیشناختنش بقول قالیباف به عمل کار برآید چون به خلوت میرسند آن کار دیگر میکنند
    • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      27 4
      نبود
  • ناشناس A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    69 4
    مگر سایرمسئولین مملکت کتاب نوشته اند مثلا قالیباف یا میر سلیم درسایه فقط ارشاره تان به همسر مقام دوم مملکت است این بد آموزی که از احمدی نزاد تقلید کرده اید راه بجائی نخواهد برد.
  • شاهین A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    65 5
    آقای پناهیان.زیاد به خودتان فشار نیاورید
  • بی نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    73 1
    جناب حجت الاسلام شما که ادم با تقوایی هستید به همسر محترم جناب روحانی چکار دارید و پای ایشان را وسط میکشبد جناب اقای با تقوا این تقوای شما در 8 سال گذشته کجا بود که میلیارد میلیارد بردند و برای حفظ ابرویشان از نمام حروف الفبا استفاده کردید جناب اقای با تقوا دختر اقای وزیر چکار غیر قانونی و غیر شرعی کرده است که موجب بی ابرویی پدر شده است من از شر شیطان بخدا پناه می برم
  • ایرانی A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    56 1
    اگر به تقوایی که شما اعتقاد دارید پس چرا 8 سال با ادعای هاله ی نور هم نتوانستند گره ای ازمشکلات مردم رابازکنند .تمام بدبختی های ما مال آنزمان شرشار از تقوا بوده ؟.اگر غیر از این است بفرمایید.
  • بی نام A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    64 3
    مگه زنهای اینا میخوان مملکت رو اداره کنن؟
    • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      4 20
      نه در پاسخ به روحانی گفته که طرف مقابل رو ضد زن دونسته
  • بی نام IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    76 3
    اقای تقوا شما هم بگم بگم را شروع کردید حالا چند نفر ی پای نطق شما می نشینند یک وقت گول شیطان رانخورید وافترا وتهمت نزنید چراکه بااین شیوه نمی توانید پیش خدا پاسخگو باشید
  • بی نام A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    53 4
    چون همسر روحانی خانه دار هستن و گویا تحصیلات بالایی ندارن اصلا حرفی خوبی زده نشده و به نظرم نوعی تحقیر میتونه باشه "اگر این‌ها رئیس جمهور شوند، در را روی زن‌ها و دخترها قفل می‌کنند به چه معنی است؟ همسر حجت الاسلام رئیسی که استاد دانشگاه هستند، آیا همسر شما این تعداد کتاب که ایشان نوشته را تا کنون خوانده است؟"
  • ابوالفضل A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    91 2
    بعضی ها خیال میکنن که اعتبار میرزای شیرازی دارن که اعلام کنن تنباکو حرام است کسی سراغ تنباکو نرود... نه عزیز من شما از چیزی برائت بجویید ما به سمتش شتاب می کنیم. در ضمن جمله هات همش تناقض و جنگ با سیره الهی است مثلا پناهیان گفت: خدا که پرده پوش است ... بعد شروع کردی به هوچی بازی دوباره گفتی آقای رئیسی نخواست پرونده جهانگیری را رو کند تا.. ولی خودت عذر بدتر از گناه انجام دادی والسلام علی من التبع الهدی
  • بی نام US ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    68 3
    خدا انشاالله همه روشفاي عاجل عنايت كند
  • سید ٱبادانی US ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    67 2
    آقای پناهیان چرا عذر بد تر از گناه میارید، چرا پای حریم و ناموس مردم رو به میان میارید ، مگر خلایق باید کتاب خوندنشونو به سمع و نظر شما برسونن. شما باید بابت این تهمت به خدا پناه ببرید تازه اگه بهتون اجازه بدن
  • بی نام A1 ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    83 3
    انگلیسی حرف زدن خانم استاد دانشگاه رو هم دیدیم
  • میلاد A1 ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    66 1
    من تا بحال فکر میکردم آقای پناهیان از شخصیت های دینی و مومن هستن. ولی الان میبینم که از لباس روحانیت و منبر چه بهره برداری های سیاسی انجام نمیدن ... آقای پناهیان، دست شما برای ما دیگه رو شده.
  • مک US ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    59 2
    تو رو خدا جناب پناهیان دین را بیش از این ملعبه ی سیاست بازی های ناسالمتان نکنید
  • بی نام A1 ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    46 2
    همان رفتاراحمدی نژادی لطفا دین مردم ملعبه نکنید
  • بیتا A1 ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    12 85
    واقعامتاسفم واسه همتون بااین نظراتتون. آخه شماازسیاست چی میدونیدکه اینقدرسطحی نظرمیدیدحالاکه تمام قدازروحانی نجومی حمایت میکنیدپس طبق قانون ۲۰۳۰که مخفیانه امضاشده بایددراجتماع ایران به قانون هم جنس گرایی تمکین کنیدفقط براساس احساسات وفحاشی نظرمیدیدبامنطق رییس جمهورروانتخاب کنین.
    • بی نام DE ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      46 3
      سلام ترجمه سند ۲۰۳۰، بویژه سطور پایانی مقدمه، مبنی بر اینکه دولت‌ها، آن را بر اساس ویژگی‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی اجرا کنند، را بخوانید. نیم‌نگاهی به بندها بیندازید. من فکر می‌کنم که ادعای اسلام است. و ما می‌توانیم قرائت شیعی از آن را به جهان هدیه دهیم. لطفا بر پایه شنیده‌ها، قضاوت قطعی نفرمایید. جستجو وقت زیادی نمی‌گیرد و به عاقبت‌بخیری، نزدیک‌تر است. ان‌شاءالله
    • بی نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      45 2
      شما از سیاست چی میدونی چرا خودتان را عقل کل می دانید، از نظر شما همه مردم نادان و لابد شما و دوستانتان فقط دانا هستید، جرا بحث را عوض می کنید تبعیض جنسیتی چه ربطی به همجنس گرایی دارد؟ روحانی نجومی جه صیغهای است صحبت در مورد کمالات خانم آقای رییسی بود و ادعای آقای پناهیان در رابطه با بی کمالی خانم آقای روحانی بود که حای سوال دارد آقای پناهیان شما از کجا می دانید خانم محترم آقای روحانی تا حالاچند تا کتاب خوانده است؟؟؟ مگه شما اهل تجسس در زندگی خصوصی مردم هستید؟؟؟؟ ضمنا مگه خانم محترم آقای روحانی می خواد کشور را اداره کند آقای روحانی تنها ریس جمهوری بوده که همسر و فرزندانش هیج سمتی ندارند و حتی در انظار عمومی ظاهر نشده اند که جای تقدیر دارد زنده باد روحانی و اعتدال
    • بی نام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      35 3
      از نوع حرف زدنتون معلومه که خودت هم اطلاعی از سیاست نداری ولی همین رو بدون که این سند الزام اور نیست ...
  • بدون نام ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    40 5
    تحليل سياسي روضه اي
  • بی نام DE ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    51 2
    میشه اسم یکی از کتابهاشونو بگید ما بخونیم مستفیض بشیم
  • بی نام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    42 4
    شرم آوره و تاسف ازاینکه تریبون های کشور در اختیار چه کسانی قرار گرفته .
  • حسین A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    38 11
    داره میسوزه روحانی هر چی هم تخریبش کنید رای میاره
  • محمدرضا IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    34 1
    جناب پناهيان وجدانت را ميان بگذار و يك بار ديگر حرفهايت دوباره بخوان
  • بی نام A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    30 2
    انگلیش اسپیک اسپیچ اسپوت اسپی و..... هزاره چندمه کتاب؟
  • سعيد A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    32 2
    چقدرحرفهاي بي معني وبي مزه اين چندوقت شنيديم كه اصلا ربطي به مردم نداره خواهشن كمترحرف بزنيد
  • سعيد A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    25 1
    من موندم مسولين ومردم اين همه حرفوازكجاشون درميارن
  • بی نام A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    29 2
    خدایی خودش هم نمی دونه چی گفته اخه چه ربطی داره شما هم مثل خیلی ها نمی شید
  • محمدمهدی احمدی RO ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    37 1
    یه مثلی قدیم میزدن که فلان چه ربطی به شقیقه داره ،حالا شده نقل سخنان آقای پناهیان ،مرد بزرگوار ،دانشمند ،واعظ کمی از منبر پیغمبر خجالت بکشید منبر رو هم از چشم مردم انداختید باباجان
  • بی نام A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    39 3
    یعنی دریغ از یک جمله با دلیل و منطق. همه نشئت گرفته از باور های موروثی بدون تفکر. البته شنونده باید عاقل باشه وگرنه این آقا هر چیزی میتونه بگه
  • مهدی IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    8 42
    به هرحال آقای رییسی حققوقدان واقعی هستندنه حقوقدان امنیتی.امنیتی هااعتقادی به آزادی زن وتحصیلات وحضوردراجتماع بانوان ندارند.
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    31 3
    آقاي رئيسي با کدام معيار اصلح است؟ علي ورسه اي 1. همه مردم، حتی حامیان آقای رئیسی خوب می دانند که کانديداي آنها تاکنون در امور اجرایی و کشور داری هیچ سابقه و تجربه ای نداشته و تمام فعالیت هایش در امر قضا بوده است. حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که او در عرصه قضا خوب کار کرده و کارنامه اش درخشان بوده، باز هم نمی توان پذیرفت که فرد مناسبی برای ریاست جمهوری است؛ چرا که تاکنون هیچ مقاله یا سخنرانی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، صنعت و... از ایشان نه شنیده و نه خوانده ایم.
  • بی نام IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    28 1
    2. روشن است سپردن کارها؛ به ویژه کارهای بزرگ و مهمی چون ریاست جمهوری به دست اشخاص تازه کار و بی تجربه، از خطاهای بزرگ و از گناهان نابخشودنی است و هرگز با تقوا و تعهد سازگار نیست؛ چرا که با این کار، خسارات جبران ناپذیر معنوي و اقتصادی بر مردم و نظام وارد می شود. اینجا است که انسان به یاد سخني معروف از شهید عارف، دکتر مصطفی چمران می افتد که وقتی از او پرسیدند: تخصص مقدم است یا تعهد؟ پاسخ داد: «اينکه تقوا از تخصص لازم تر است، آن را می پذیرم. اما من می گویم آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست»
  • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    33 2
    3. اکنون شاهدیم که ستاد انتخاباتی آقای رییسی را حدود 25 نفر از حامیان پروپا قرص احمدی نژاد تشکیل داده اند و مسئولیتهای مهم ستاد در دست آنها است؛ مانند ریاست ستاد علی نیکزاد، ريیس کمیته و برنامة ستاد مسعود میرکاظمی، رییس ستادهای استانی سید صولت مرتضوی، عضو ستاد انتخاباتی فرهاد رهبر، عضو ستاد انتخاباتی حسن عباسی و همچنین از افراد دیگری که در حمایت از احمدی نژاد هیچ کم نگذاشتند؛ مانند سعید جلیلی، اعضای جبهه پایداری و... حال با توجه به اينکه آقاي رئيسي تجربه کار اجرايي ندارد و در حلقه مردان احمدي نژاد قرار گرفته، مي توان نتيجه گرفت که اگر ايشان رييس جمهور شود، همان سيستم مديريت احمدي نژادي بر کشور حاکم خواهد شد و باز هم به وضعيت فلاکت بار گذشته باز خواهيم گشت
  • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    32 1
    4. با توجه مواردي که اشاره شد، يک پرسش اساسي براي مردم طرح مي شود و آن اينکه: جامعة محترم مدرسین و جامعة روحانیت مبارز و برخی از حوزویان شناخته شده چگونه آقای رئیسی را اصلح تشخیص داده اند؟
  • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    28 0
    با این وضعیت فروش مدارک و پارتی بازی و نوشتن مقاله و کتاب توسط دیگران، مقایسه سطح علمی آنها تنها از طریق مناظره آنهم در محیط دانشگاه میسر است. که این مطلب هیچ ربطی به انتخابات ندارد. بی اخلاقی از زمان احمدی نژاد باب شد و متاسفانه این جماعت همچنان با وقاحت همان راه را ادامه میدهند.
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    26 1
    1 گیرم پدر تو بود فاضل ازفضل پدر تورا چه حاصل ؟ 2 اگرایشان صدهمراه خوب داشته باشد جبران خسارت همراهی چون توئی را نخواهد کرد
  • بی نام A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    44 9
    آقای پناهیان ما به آقای روحانی در سال 92 رای دادیم و بازم خواهیم داد. به ایشان توهین نکنید. شمارا کسی انتخاب نکرده که صحبت بفرمایید
  • سنگسر A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    34 4
    این خانم که اینقدر کتاب نوشته و سواد داره چرا به همسرش نگفت ان پی تی صحیح است و نه ام پی تی ؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    21 10
    برای خودم متاسفم که دوستت داشتم و از طرفدارات بودم جناب پناهیان
  • رضا IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    26 2
    اگر خانم رئیسی توانست در یک امتحان با حضور ناظران مسقل تنها یک پاراگراف به انگلیسی بنویسد من کتاب نوشتن ایشان را به انگلیسی باور می کنم. برای مطرح شدن می توان چند کتاب را از آثار دیگران کپی کرد و به راحتی با پول به یک مترجم خبره به انگلیسی ترجمه کرد و ادعای نوشتن چند کتاب انگلیسی کرد.