ایسنا نوشت: محمدباقر قالیباف گفت: شرایط و بحران‌های سخت اقتصادی، صنعتی و کشاورزی و به خصوص خشکی زاینده رود نشانه ناکارامدی این دولت است.

محمدباقر قالیباف در سخنانی در جمع هواداران خود در اصفهان، گفت: اگر به گذشته نه چندان دور این شهر نگاه کنیم، اینجا استانی صنعتی، توریستی، فرهنگی، کشاورزی و استانی بود که نماد اقتصاد ایران بود اما متاسفانه ناکارآمدی مدیران و دولت ها کار را به جایی رسانده که بحران اقتصادی به معنای بیکاری و گرانی، دامن این استان قدرتمند را هم گرفته است.

وی افزود: باید بگویم که امروز شرایط و بحران‌های سخت اقتصادی، صنعتی و کشاورزی و به خصوص خشکی زاینده رود نشانه ناکارامدی این دولت است.

قالیباف گفت: وقتی دولت‌ها و مسئولین بالا به جای داشتن دغدغه مردم به سمت تجارت و فعالیت های خود میروند، نیروی جوان و متدین و کارامد ما دچار بحران اقتصادی شده و مارا دچار بحران اجتماعی هم میکند و وقتی مجبور می‌شود کلیه خود را بفروشد، دین خود را هم می‌فروشد.

وی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور، گفت: امروز دلالان زالو صفت بیشترین منفعت را می‌برند. این مدیریت با کیست؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز قریب به ٣٠٠ کیلومتر مترو در تهران راه اندازی شده و این امکان باید به همه نقاط محروم کشور برود چون معتقدیم هم داریم، هم می‌توانیم و هم می‌شود. شما مطمئن باشید در تحول اقتصادی در دولت مردم سیستم دریافت مالیاتی را به نفع ٩٦ درصدی‌ها تغییر خواهیم داد.

وی گفت: وقتی حرف از سیستم بانکی می زنیم، غرض ما هیات مدیره‌ها و مسئولان و کسانی است که متاسفانه جزو 4 درصدی‌هایی هستند که صندلی های مربوط به بانک را خرید و فروش می کنند و و عزل و نصب می کنند. نتیجه این می شود که 80 درصد وام ها در اختیار چند هزار نفر قرار می گیرد و میلیون ها نفر برای وام 10 میلیون تومانی ده‌ها ماه در صف باقی می‌مانند.

قالیباف افزود: به حول و قوه الهی به شما عرض می کنم مطالعه دقیق در این زمینه انجام داده‌ام. من سال های متوالی در قرارگاه سازندگی مسئولیت داشتم و سال هایی که در شهر تهران در زمینه های مختلف فعالیت داشتم با مباحث اجرایی در عرصه اقتصادی آشنایی کامل دارم . به شما عرض می کنم با کمک شما جوانان 5 میلیون شغل را در طول دوره 4 ساله ایجاد خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: همین طور که در سخت‌ترین اجرای پروژه‌های شهر تهران شما شاهد بودید ما یک شمارشگر می‌زدیم و زمان را مشخص می‌کردیم تا مردم ببینند بر اساس آن زمان کار را به اتمام می رسانیم. از آغاز دولت مردم بعد از اراده و خواست شما برای تغییر و پایان دادن به این دولت 4 درصدی‌ها؛ از روز آغاز کار، شمارشگر 5 میلیون شغل را روشن خواهیم کرد و به میزان اشتغال از آن شمارشگر کسر خواهیم کرد.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =