ایسنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فکر نمی‌کنم روز جمعه مردم ایران کار مهمتری از حضور در انتخابات داشته باشند.

مجید انصاری با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات با سرنوشت و زندگی آنها و سرنوشت شهر و کشور و آینده‌شان ارتباط مستقیمی دارد زیرا تجربه گذشته نشان داده است که بی‌دقتی در رأی دادن یا عدم مشارکت چه فاجعه‌ای در یک دوره هشت ساله برای کشور به بار می‌آورد.

وی افزود: امیدوار هستیم مردم با حضور یکپارچه خود هم اقتدار کشور را تقویت کنند و هم کشور را در مسیر عمران، آبادی، نشاط و توسعه به پیش ببرند.

این عضو مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد: روز جمعه روز سرنوشت ملت ایران است. ایران در یک پیچ تاریخی خطرناک قرار دارد که عبور از این پیچ و قرار گرفتن در بستر هموار آرامش، اطمینان و سعادتمندی فقط با حضور آگاهانه مردم میسر است.

انصاری با بیان اینکه بهترین گزینه برای انتخاب مردم حسن روحانی است، تصریح کرد: روحانی عصاره تجربه ۳۸ ساله اداره کشور است. باید برنامه‌های نیمه‌تمام که با هزینه‌های سنگین آغاز شده است تکمیل شود. دیگر دوران آزمون و خطا گذشته است و ما فرصتی برای شروع از نو و کسب تجربه جدید نداریم.

در ساعات پایانی بی‌اخلاقی‌ها را با اخلاق‌مداری و گذشت پاسخ می‌دهیم
همچنین ایلنا نوشت:‌ ستاد انتخاباتی حسن روحانی در بیانیه‌ای به روسای ستادها تاکید کرد: همواره و خصوصاً در این روزها و ساعات پایانی، صبر انقلابی پیشه و هر بی‌اخلاقی و کج خلقی از سوی هر فرد یا جمعی را با اخلاقمداری و گذشت و محبت پاسخ می‌دهیم و رعایت قانون، حفظ آرامش و متانت را سر لوحه همه فعالیت‌های خود تا پایان قرار می‌دهیم.

 متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بنام خدا

روسای محترم ستاد های استانی کانونها و ستادهای اقشاری

سلام

به لطف الهی بخش قابل ملاحظه ای از مسیر تلاش در جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه وحماسی را طی کرده ایم

هرچند بسیار مظلومانه است که بگویم در طی این مدت علیرغم انتساب این ستاد به دولت مستقر با محدویتهای بسیار بیشتری نسبت به سایر رقبا مواجه هستیم . و متأسفانه اندک تبلیغات کاغذی ما در سطح شهرها یا بنرهای شناسایی محل های ستاد های انتخاباتی ما که بنا به احترام به مردم نصب شده است. هیچ روزی ازتعرض و تخریب توسط افراد سلطه جو و زورگو مصون نبوده است . اما هرگز فراموش نمی‌کنیم که ما، نماد دولت پرچمدار اعتدال و خرد وعقلانیت، امید و نشاط در این کشوریم و صبوری و گذشت مرام ما و عفو ومهربانی منش ماست.

لذا همواره و خصوصاً در این روزها و ساعات پایانی، صبر انقلابی پیشه و هر بی اخلاقی و کج خلقی از سوی هر فرد یا جمعی را با اخلاقمداری و گذشت و محبت پاسخ می‌دهیم و رعایت قانون و حرکت در چهارچوب آن و حفظ ارامش و متانت و وقار را سر لوحه همه فعالیت‌های خود تا پایان قرار می‌دهیم.

محمد شریعتمداری

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

27213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666063

برچسب‌ها