پرواز همای: به‌خاطر آرامش حاکم بر فضای هنری کشور از روحانی حمایت می‌کنم

پرواز همای نیز همچون بسیاری از اهالی جامعه موسیقی از دکتر روحانی اعلام حمایت کرد.

پرواز همای در گفتگویی حمایت خود را از روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد و گفت: «من از کاندیدایی که نگاه بهتری به فرهنگ و هنر مملکت داشته باشد، حمایت می‌کنم. یعنی از کسی که طی چهار سال گذشته توانایی‌ها و کارهایش را دیده‌ام و از آرامشی که در فضای هنری کشورم به وجود آورده؛ راضی هستم و از کارهایی که در این مدت انجام داده؛ حمایت می‌کنم. این گزینه به‌طور قطع آقای روحانی است و من از ایشان در انتخابات پیش رو حمایت می‌کنم.»

این خواننده در ادامه افزود: «من نمی‌دانم آقای روحانی چه برنامه‌هایی برای بهبود بیشتر فضای فرهنگ و هنر کشور دارد اما گذشته‌ای که در این چهار سال داشتند روشن بوده و قاعدتا باید ادامه همان راه را در پیش بگیرند. امیدواریم آقای روحانی بتوانند به اهداف‌شان دست پیدا کنند.»

وی همچنین عنوان کرد: «انتظارم این است که آرامش در مملکتم حفظ شود و این سیاستمداران هستند که می‌دانند چه راهی را باید در پیش بگیرند تا این آرامش برای مردم ما تداوم داشته باشد.»

پرواز همای در سال‌های فعالیت هنری‌اش آثاری چون «مستان می‌آیند»، «جدال عقل و عشق»، «ملاقات با دوزخیان»، «این چه جهانی‌ست»، «پروردگار مست»، «سرزمین بیکران»، «سربازان»، «مست مستم» و «کلاهت را بکن قاضی» را منتشر کرده است.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =