در ۱۴خرداد و مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) پربازدیدترین اخبار به ماجرای تاریخی پس از درگذشت ایشان اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، مهم‌ترین خبر، سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بود که امروز عصر ایراد فرمودند. همچنین پربازدیدترین خبر به روایت تاریخی وضعیت آیت‎الله خامنه‎ای، هاشمی‏‎ و کروبی پس از رحلت امام اختصاص داشت. پس از آن بود که مخاطبان خواستند بفهمند آخرین‌ ساعات‌ زندگی‌ امام‌ دربیمارستان‌ چگونه‌ گذشت؟ سخنان رئیس جمهور هم بازدید زیادی به خود اختصاص داد که گفت: هیچ‌کس در کشور بالاتر از قانون نیست.

در سرویس اقتصادی اعلام شد اسکناس ۱۰ هزار ریالی جدید به دست‌خط مقام معظم رهبری متبرک شد. همچنین در  این سرویس جدول قیمت خودروهای دست دوم ۳۳میلیونی مشتری زیادی داشت و چالش دوباره دریافت مالیات از طلا هم موضوع داغ روز بود.

در سرویس فرهنگ و هنر گزارشی درباره جلوگیری از پخش تفسیر امام خمینی(ره) در تلویزیون مخاطبان زیادی را همراه خود کرد و همچنین ماجرای دیدار امام خمینی در ۳۰ سالگی با عارف بزرگ در مشهد توانست بازدید زیادی کسب کند. در این سرویس واکنش چهره‌های سرشناس دنیای هنر به حادثه لندن هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه حاشیه های راه‌یابی دست‌فروش خرم‌آبادی به شورای شهر تمامی نداشت و پربازدید شد. همچنین پاسخ مجدد لاریجانی به پاتولوژیست‌ها که گفت: فقط دانشنامه کلینیکال پاتولوژی می‌گیرید، بازدید زیادی را به خود اختصاص داد. گزارشی درباره اُتانازی یا مرگ شیرین هم باعث شد ۵۰۴ بیمار در کالیفرنیا خواستار پایان دادن به زندگی خود شوند.

در سرویس بین الملل یک تحلیلگر اظهار کرد رفتار ترامپ و خانواده‌اش در عربستان توهین‌آمیز بود. سخنان او پربازدید بود. پس از آن در حملات تروریستی لندن؛ مرگ ۶ نفر تأئید شد. پس از حملات خونبار لندن این سوال مطرح بود که چرا سرویس‌های اطلاعاتی اروپا قادر به مهار تروریست‌ها نیست؟

در سرویس فناوری اطلاعات هم داستان راه‌اندازی شبکه وای‌فای ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه‌ای در ارتفاع ۵۳۲۰ متری اورست برای مخاطبان جذاب بود. در سرویس طنز هم تغییر شغل دسته‌جمعی دم افطار لو رفت.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 673009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =