ایلنا نوشت: عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: گاهی اوقات وقتی برخی صفحات مجازی منتسب به جبهه خودمان را می‌بینم در خلاف گویی حقیقت، بزرگ‌نمایی و... تفاوت چندانی با آن طرف وجود ندارد پس نباید انتظار نداشت در خیلی موارد موفقیتی کسب کنیم.

سعید جلیلی در جمع تعدادی از فعالان فضای مجازی گفت: از نظر نرم‌افزاری ابزاری که جبهه باطل دارد، هیچگاه ما نخواهیم داشت چون اساسا جبهه حق  نمی‌تواند از دروغ، تهمت و امثال اینها استفاده کند.

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: فرق جبهه حق با جبهه باطل در همین است و اگر یک روز ما هم دروغ بگوییم، تهمت بزنیم یا از فلان ابزار نامشروع استفاده کنیم دیگر فرق ماهوی بین طرفین وجود ندارد و دعوا سر قدرت می‌شود در حالیکه اصل اختلافات جبهه حق و باطل بر سر «حقیقت» است.

او با بیان اینکه یکی از امکانات طرف مقابل «اغوا» کردن است، اما ما اگر بتوانیم هم نباید افکار عمومی را «اغوا» کنیم، اظهار کرد: همه قوت ما در این است که از حقیقتی صحبت می‌کنیم که آن حقیقت ماندگار و آن باطل رفتنی است. اما آیا خودمان این حقیقت را باور داریم؟ اگر از حقیقت عدالت، انصاف و... سخن بگوییم مردم جذب می‌شوند، ولی اگر صرفاً شعار بدهیم مردم جذب نخواهند شد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: باید دید در کانال‌ها، گروه ها یا صفحات اینستاگرام مان در این مسیر حرکت می‌کنیم یا خیر؟  اگر مبنای مطالبی که منتشر می‌کنیم بر اساس «حقیقت» نباشد ما هم مثل طرف مقابل شده‌ایم.

جلیلی ادامه داد: گاهی اوقات وقتی برخی صفحات مجازی منتسب به جبهه خودمان را می‌بینم در خلاف گویی حقیقت، بزرگ‌نمایی و... تفاوت چندانی با آن طرف وجود ندارد پس نباید انتظار نداشت در خیلی موارد موفقیتی کسب کنیم چون خداوند نسبت به بیان و عمل به «حق» وعده نصرت و یاری داده است.

او تاکید کرد: اگر می‌خواهید در مسیر حق حرف بزنید نباید آخرتتان را به خاطر افزایش چند عضو بیشتر خراب کنید و اگر این کار را بکنیم خسر الدنیا و الآخره خواهیم شد.

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: متاسفانه برخی اوقات ظرفیت بسیاری از نیروهای انقلابی در این خلاصه می‌شود که فلان کانال یا سایت ضد انقلاب یک مطلبی را منتشر کرده و حالا ما باید حتما جوابش را بدهیم! در حالیکه برعکس باید جبهه انقلابی آنقدر فعال باشد و در جهت نزدیک کردن مردم به حقیقت خوب کار کند که صدها کانال و سایت ضد انقلاب تلاش کنند تا جواب ما را بدهند.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 673680

برچسب‌ها