تسنیم نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اشراف اطلاعاتی گسترده در مرزهای جنوب شرق کشور رمز موفقیت در مقابل دشمنان است.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست، استکبار جهانی دست روی نقطه‌ای گذاشته است تا سرمایه‌های مناسبی که در جامعه اسلامی وجود دارد را از بین ببرد.

وی افزود: داعش و استکبار جهانی توسط خود مسلمانان از بین بردن سرمایه‌های مادی و انسانی را مورد هدف قرار داده است. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: دشمن برای نفوذ در بین مردم و مسؤلان بسیار تلاش می‌کند که باید بسیار هوشیار باشیم.

سردار پاکپور افزود: داخل کشور ما این وحدت وجود دارد و این چند مورد حرکات تروریستی مربوط به هیچ قوم و مذهبی نیست.

وی تاکید کرد: در جنوب شرق کشور امنیت ما در مرزها توسط مردم تامین می‌شود و همین اقدام مورد هجوم دشمن قرار گرفته است زیرا این کار سبب انسجام و وحدت بین مردم و مسؤلان شده و دشمن این را نمی‌خواهد. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان با وحدت و انسجامی که دارند، از ناامنی در منطقه جلوگیری می‌کنند، گفت: اشراف اطلاعاتی در منطقه گسترده جنوب شرق کشور یکی از رمزهای موفقیت در مقابل دشمنان است.

سردار پاکپور خطاب به سران طوایف بیان کرد: اتحاد و انسجام و وحدت خود را به سطح مطلوب رسانده تا کسی نتواند در میان شما تفرقه ایجاد کند.

دشمنان ما نمی‌توانند حضور مقتدرانه ما در دریاها را تحمل کنند 

ایسنا نوشت:

همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور این نیرو در آب ‌های آزاد بین‌المللی و پهلو گیری ناوهای نیروی دریایی در سواحل کشورهای مختلف اظهار کرد: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری میکنیم.

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه 47 و استقبال از ناوگروه 46 این نیرو تصریح کرد: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه «برقراری امنیت برای خطوط مواصلاتی و جلوگیری از ایران هراسی، دو ماموریت شفاف ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش است» افزود: امروز کشورهای حاشیه خلیج عدن دست به دست هم داده‌اند تا ناوگروه‌های ما در آن‌جا پهلو نگیرند و هدفشان از این کار این است که غیر مستقیم مانع از حضور ما در آب‌های آزاد و بین المللی شوند، اما به کوری چشم آن‌ها ما ثابت کرده‌ایم که توان ما برای ماندن در دریا بیش از این‌هاست و همچنان مقتدرانه حضور خود را ادامه خواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه دشمنان ما نمی‌توانند حضور مقتدرانه ما در دریاها را تحمل کنند، خاطر نشان کرد: ما با اقتدار تمام در آب‌های آزاد و بین المللی حضور می‌یابیم و نسبت به هر تهدیدی سینه سپر کرده و می‌کنیم، از هیاهوی دشمنان هراسی نداریم و هر کجا که لازم باشد برای دفاع از مرزها و منافع و منابع‌مان تا پای جان می‌ایستیم.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675663

برچسب‌ها