یک گمانه‌زنی جدی درباره شهردار آینده تهران؛ محسن هاشمی یا محمود حجتی

یک عضو فراکسیون امید مجلس محسن هاشمی و محمود حجتی را گزینه های جدی شهرداری تهران دانست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز دو ماهی تا شروع دوره پنجم شورای شهر تهران باقی مانده است، اما پس از اعلام نتایج انتخابات و برنده شدن یک لیست، گمانه زنی ها درباره شهردار آینده پایتخت جدی شد. یک پای این گمانه زنی ها هم محسن هاشمی است؛ نفر اول انتخابات تهران و مدیرعامل سابق مترو. 

محسن هاشمی در روزهای گذشته چنین چیزی را رد کرده است و گفته شهردار شدنش جدی نیست. اما امروز صبح، الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو فراکسیون امید، نام او را مطرح کرد. حضرتی در توئیتر نوشت: «جدی‌ترین گزینه‌ها برای شهرداری تهران محمدعلی نجفی، حسین مرعشی، حبیب الله بیطرف، محسن هاشمی و محمود حجتی هستند که شانس دو نفر آخر بیشتر است.»

محمود حجتی و حسین مرعشی تاکنون جزو گزینه های پیشین شهرداری تهران نبودند، اما جدی بودن محمود حجتی، وزیر فعلی جهاد کشاورزی برای شهرداری تهران که اتفاقا هم مقبولیت حکومتی دارد و هم یک مدیر بی سر و صدا، اما عملگراست، می‌تواند معادلاتی که تاکنون بوده است و بیان شده را تغییر دهد. حجتی علاوه بر سابقه وزارت در جهادکشاورزی (دولت روحانی و دولت خاتمی)، سابقه وزارت راه هم در دولت اصلاحات دارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    30 5
    مهدی هاشمی نشه بهتره. چمران میاد تو شورا دوباره