تسنیم نوشت:آیت‌الله جوادی آملی در پیامی پاسخ سپاه پاسداران را دفاعی عمیق و حساب‌شده دانست و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را تأمین‌کننده امنیت داخلی و همچنین امنیت جهان اسلام برشمرد.

آیت‌الله جوادی آملی در پیامی با محکومیت حوادث تروریستی اخیر تهران، پاسخ سپاه پاسداران ایران اسلامی را دفاعی عمیق و حساب‌شده دانست و اظهار داشت: امیدواریم بیگانه درس عبرت بگیرد و دیگر به خود اجازه ندهد به حرم امن ایران اسلامی طمع کند.

وی در پیام خود آحاد ملت ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و افزود: حضور در «راهپیمایی روز قدس»، هم امنیت داخلی را تضمین می‌کند، هم امان مسلمانان را حفظ می‌کند، هم امنیت و امان «قدس» را تأمین می‌کند، هم امنیت و امان فلسطینی‌های مظلوم را تأمین می‌کند و هم استکبار و صهیونیست را محکوم و مخذول می‌کند.

متن کامل پیام معظم‌له به شرح ذیل است:

اعوذبالله من الشیطان الرجیم

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بهترین حمد و ثنا، مخصوص ذات اقدس اله است و بهترین تحیت و درود به روان پاک انبیاء و اولیاء و اهل‌بیت عصمت و طهارت و صدیقه کبری صلوات الله علیهم اجمعین است و سلام و تحیت الهی نسبت به روح پاک امام راحل و شهدا انقلاب و جنگ تحمیلی.

ملت بزرگ ایران مستحضرند که ماه مبارک رمضان، بهترین و برجسته‌ترین ماه و به تعبیر روایات و ادعیه، هم «قرة الشهور» است و هم «رأس السنة»؛ بیشترین فضیلت در این ماه است که امیدواریم همه شما از فضایل این ماه برخوردار شده باشید و برخوردار بشوید و قدر این ماه را بدانید.

این چند نکته برای همه ما ضروری و لازم است:

یک اینکه «تروریست» هرگز به مقصد نمی‌رسد و «ترور» کار نافرجام است و جان‌باختگان اخیر مجلس و مرقد امام رضوان‌الله تعالی علیه، خون‌های حقّشان به‌ناحق ریخته شد که امیدواریم با شهدای اسلام محشور باشند و تروریست‌ها به شدیدترین انتقام الهی محکوم باشند.

مطلب دوم، دفاع عمیق و عریق و حساب‌شده ایران اسلامی [است که] به دست توانمند برادران سپاهی انجام شد که امیدواریم بیگانه درس عبرت بگیرد و دیگر به خود اجازه ندهد به حرم امن ایران اسلامی طمع کند.

سوم، حضور همه عزیزان در «راهپیمایی روز قدس» است که این، هم امنیت داخلی را تضمین می‌کند، هم امان مسلمانان را حفظ می‌کند، هم امنیت و امان «قدس» را تأمین می‌کند، هم امنیت وامان فلسطینی‌های مظلوم را تأمین می‌کند و هم استکبار و صهیونیست را محکوم و مخذول می‌کند و جهان را برای ظهور و حضور صاحب اصیل و اصلی‌اش فراهم می‌کند، که امیدواریم این‌چنین باشد.

غفرالله لنا و لکم

والسلام علیکم و الرحمه الله و البرکاته

جوادی آملی

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =