ایلنا نوشت: وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با تاکید بر کارکرد جداگانه وزارت اطلاعات و سپاه در تامین امنیت کشور، بر لزوم حل اختلافات میان مسئولان سیاسی کشور ازطریق گفت‌وگو تاکید کرد.

سردار احمد وحیدی با اشاره به اختلاف دیدگاه‌ها میان برخی مسئولان نظام که از طریق شبکه‌های اجتماعی ظهور و بروز یافته، با تاکید بر نقش حضور وحدت‌بخش مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اعلام کرد: پیام حضور مردم در عرصه‌ها و رویدادهای سیاسی-اجتماعی این است که همه ملت ایران پشت سر رهبری هدفی واحد را دنبال می‌کنند. این هدف واحد عزت و استقلال جمهوری اسلامی و همچنین حمایت از مظلومان جهان به‌ویژه مردم بی‌گناه فلسطین است که این هدف بلند باید سرلوحه همه قرار گیرد.

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان خاطرنشان کرد: بر این اساس لازم است همه مسئولان این مهم را سرلوحه قرار دهند و همه باید در این چارچوب با یکدیگر گفت‌وگو کنند و اختلافات خود را حل کنند.

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی همچنین درپاسخ به سوالی درباره عدم اشاره به نقش وزارت اطلاعات در عملیات موشکی سپاه در اطلاعیه شماره دو سپاه پاسداران، اعلام کرد: بالاخره وزارت اطلاعات و سپاه دو دستگاه مجزا هستند که هر دو در تامین امنیت مردم و نظام جمهوری اسلامی نقشی مهم ایفا می‌کنند و هرکدام هم کارکرد خاص خودشان را دارند.

او یادآور شد: البته در جریان حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در منطقه دیرالزور سوریه، نیروی هوافضای سپاه با قدرت وارد عمل شد و اقدامات لازم را انجام داد.

سردار وحیدی در پایان تصریح کرد: به هرحال هر حرفی که بخواهد میان دو ارگان وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران اختلاف بیاندازد، ارتباطی به هیچ‌کدام از این دو ندارد و خواست و هدف دشمنان است.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    105 5
    سردار عزیز منظور روحانی همان اجرای وصیت امام خمینی بود . سیاست و بزنامه ر یزی و تصمیمات کلان اقتصادی باید دست دولت باشد چطور انتظار دارید شما مسئول پروژه ها یی میلیاردی با شید بعد دولت پاسخگوی مسائل اقتصادی باشد . استخدام ها دز این پروژها زیر نظر شما باشد بعد حل مشکل بیکاری را از دولت بخواهیم . و آیا بدهکاری میلیاردی به شما در پروزه های سپرده به شما از طرف کدام دولت بود که این دولت باید پا سخکو باشد آیا بدهکار بودن دولت . به معنی بدهکاری ملت نیست .
    • بی نام FI ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
      29 1
      آفرین خوب گرفتی قضیه رو
  • بی نام RO ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    77 2
    جناب سردار منظور روحانی اجرای وصیت امام خمینی به کلیه ی نطامیان است کاش به عنوان یک فرمانده و نطامی به آن توجه میکردید . البته به عنوان وصیت کفته یعنی برای زمان خودش نگفته برای بعد از خودش گفته . انجام وصیت شامل زمان نمیشود. حتی اگر شما امام را زنده ندانید
  • بی نام RO ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    85 4
    جناب سردار سا ده اندیشی است که روحانی را نه یکبار ونه در یک جلسه بارها و بارها ازا قتدار سپا ه و ارتش حمایت و قدر دانی وآنرا از ضروریات نظام دانسته . و حتی موفقیت سیاست خارجی را منوط به اقتدار نظاام دانسته ا ین برداشت علط بشود که آنها را نمیخواهد بلکه ایشان تفکر امام را در این زمینه دارند که در وصیتشان صریحا بیان کرده اند .
    • بی نام FI ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
      8 83
      شما الان ساده اندیش نیستی اونوقت؟
  • بی نام RO ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    80 5
    سردار عزیز این چه تدبیری در پروژه های اقتصادی شما هست که بجای اینکه سودی برای دولت داشته باشد . میلیاردها تومان دولت را به شما بدهکار کرده است این معنایش این نیست که ا ین پروژه ها فقط هزینه دا شته است .
    • بی نام FI ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
      4 55
      ولی خداوکیلی کارهای عمرانی سپاه رو هیپ بخش خصوصی ای نمیتونه انجام بده. سپاه هم بودجه و امکاناتش رو داره هم مدیریت خوبی داره. از حق نباید بگذریم
  • بی نام RO ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    78 3
    اگر تلاش شما در جهت بر طرف کردن فقر و سازندگی بوده است چرا این وظیفه را در انتخاباتها وظیفه ی دولت میدانند و حتی خود شما هم این را از دولت میخواهید .
  • بی نام RO ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    70 4
    سردار عزیز این که دولت از شما فقط امنیت و کار نظامی وحراست از نظام را میخواهد و نمیخواهد شما وارد مسا ئل ومشکلات اقتصادی و سیاسی نشوید نه تنها تضعیف شما نیست بلکه با عث تقویت شما هم میشود
  • بی نام RO ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    63 4
    سر دار عزیز سپاه وارتش نیروهایی امنیتی هستند که ضرورت شغلشان ایجاب میکند مسائلشان حتی بعضی وقتهادستمزد و حقوق ماهانه ی پرسنل آنها هم محرمانه باشد . در حالیکه فعالیتهای اقتصادی باید اغلب شفاف سازی شده و آشکار باشد و دخالت نظامیان متاسفانه مانع از این است پس خلط در وظیفه برای نیروی نظامی بوجود آمده و این خو شایند نیست .
  • بی نام FI ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    20 3
    هر حرفی که بخواهد میان دو ارگان وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران اختلاف بیاندازد، ارتباطی به هیچ‌کدام از این دو ندارد و خواست و هدف دشمنان است.
  • بی نام FI ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    17 0
    بر این اساس لازم است همه مسئولان این مهم را سرلوحه قرار دهند و همه باید در این چارچوب با یکدیگر گفت‌وگو کنند و اختلافات خود را حل کنند.
  • بی نام FI ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    15 1
    الاخره وزارت اطلاعات و سپاه دو دستگاه مجزا هستند که هر دو در تامین امنیت مردم و نظام جمهوری اسلامی نقشی مهم ایفا می‌کنند و هرکدام هم کارکرد خاص خودشان را دارند.
  • بی نام FI ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    6 61
    در جریان حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در منطقه دیرالزور سوریه، نیروی هوافضای سپاه با قدرت وارد عمل شد و اقدامات لازم را انجام داد.
  • بی نام FI ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    5 62
    خوب و متین پاسخ دادن خدا خیرشون بده
  • بی نام FI ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    6 66
    پیام حضور مردم در عرصه‌ها و رویدادهای سیاسیاجتماعی این است که همه ملت ایران پشت سر رهبری هدفی واحد را دنبال می‌کنند. این هدف واحد عزت و استقلال جمهوری اسلامی و همچنین حمایت از مظلومان جهان به‌ویژه مردم بی‌گناه فلسطین است که این هدف بلند باید سرلوحه همه قرار گیرد.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
      2 12
      احسنت القدس لنا
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    6 10
    یقینا اختلاف افکنی میان این دو ارگان در جهت تامین منافع دشمنان این مرز و بوم هست. همه نهادهای انقلابی اعم از سربازان گمنام امام زمان عج و پاسداران انقلاب اسلامی هم باید با محوریت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حفظ مناقع نظام و میهن اتحاد خودشون رو حفظ کنند.
  • بی نام FI ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    10 3
    آقا ول کنین این اختلافات داخلی رو. دست به دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
  • بی نام FI ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    3 23
    سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه اگر فعالیت‌های سازندگی سپاه نبود، تحریم‌های ادامه‌دار تاکنون عرصه را بر کشور و دولت تنگ می‌کرد، اضافه کرد: مبنای ما این است که باید ایران را بدون اتکا به بیگانگان بسازیم، همانطور که فازهای مختلف پارس جنوبی و پالایشگاه‌های ستاره خلیج فارس و بسیاری از سدهای عظیم کشور و سدها پروژه دیگر در طول سال‌های اخیر با روحیه جهادی و انقلابی ساخته شد.
  • بی نام FI ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    3 22
    فرمانده سپاه تاکید کرد: در شرایطی که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به فداکاری سربازان و اقتدار تفنگ‌ها و موشک‌هایش نیاز دارد هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند که فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت می‌کنیم.
  • بی نام FI ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    3 24
    فرمانده سپاه گفت: احساس می‌کنیم که برخی اظهارات با هدف ایجاد دوقطبی‌های کاذب، فرافکنی و فرار از عمل به تعهدات در زمینه معیشت مردم و کشور انجام می‌شود در حالی که این روش‌ها دیگر جواب نخواهد داد اما در عین حال سپاه و بسیج همچنان آماده‌اند به هر شکل ممکن در مسیر سازندگی کشور و بهبود معیشت و کاهش آلام اقتصادی مردم توان خویش را در خدمت دولت و مردم قرار دهد.
  • بی نام FI ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    19 0
    چرا اینجا کامنت بازه ولی زیر خبر سردار جعفری بسته است؟
    • بی نام A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
      13 0
      جوابش مشخصه
  • بی نام FI ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    2 17
    خدا خیرت بذه بزرگوار با این متانت کلامت
  • بی نام FI ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    3 19
    ایشون از اون وزرای درست حسابی دولت احمدی نژاد بود. خدا حفظتون کنه که فکر منافع ملی کشورین نه منافع خاص
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    21 3
    آقاجون اقتصاد جای نظامیها نیست. تموم شد و رفت. قصه میگید چرا؟
  • بی نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    6 7
    روحانی باید به توسعه موشکی نیروهای مسلح کمک کند دیدیم که ترامپ نتوانست از ترس قدرت موشکی کره شمالی به انها حمله کند وتهدیدات او توخالی بود