نامه نیوز نوشت: محمدحسن آصفری عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می گوید تغییرات جمنا راه به جایی نخواهد برد و باعث نمی شود مجموعه نیروهای انقلاب توفیقی به دست آورند.

او گفت: امروز اصولگرایی و جریان انقلاب نیاز به یک بازنگری جدی دارد، فقط با سازوکاری به اسم جمنا نمی شود مسائل را حل کرد. انقلاب به دوران بلوغ رسید و در دهه چهارم خود قرار دارد بنابراین نیاز است از همه جریانات حاضر در خط انقلاب و پایبند به ارزش های انقلاب برای خدمت به مردم استفاده شود. نگاه های حزبی و جریانی نمی تواند موفق باشد. اگر جریان رقیب آقای روحانی 29 اردیبهشت 16 میلیون در انتخابات ریاست جمهوری آورد به خاطر آن نبود که جمنا توانست مردم را بسیج کند و پای کار بیاورد بلکه آرایی ثابت و پایبند به آرمان ها بودند که آمدند و آرای خود را به داخل صندوق انداختند بنابراین چه جمنا بود و چه نبود این اتفاق رخ می داد. جمنا باید حرکتی نو و جدید انجام دهد که آرای خاکستری را به نیروهای انقلاب جذب کند برای نیل به این مقصود بازنگری جدی در شعارها، برنامه ها و روش هایش براساس اصول لازم است. اگر جمنا فکر کند 16 میلیون رأی را در انتخابات ریاست جمهوری پای صندوق آورد، بداند این تصور اشتباهی است این دسته از آرا چه جمنا بود و چه نبود پای صندوق های رأی می آمد. رأی خاکستری اثرگذار است و می تواند سرنوشت جریان انقلاب و اصولگرا را تغییر دهد.

او ادامه داد: من روی فرد خاصی نظر ندارم بلکه می گویم امروز جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیاز به چهره های جدید و سوخته نشده در رأس مجموعه خود دارد اگر این کار را بتوانیم انجام دهیم مطمئنا موفق خواهیم بود وگرنه اینکه صرفا مهره های قبلی بروند و دوباره افرادی دیگری با کارنامه شناخته شده برای مردم جای شان بیایند مطمئنا جریان جمنا نمی تواند موفق شود. آقای سروری را توانمندتر می دانم اما آقای محمدی نمی تواند تغییری ایجاد کند. امثال آقاي فدايي براي مردم سوخته‎اند. با رفتن فدایی و آمدن محمدی تغییری اتفاق نمی افتد.

آصفری ادامه داد: مهم آن است که جریان سوم امروز با شعارهای مردم پسند و استفاده از چهره های سوخته نشده تشکیل شود. نه آنکه افرادی بخواهند مدیریت در سایه باشند، یکی از دلایل شکست جمنا این بود که برخی می خواستند در سایه باشند و مدیریت در سایه کنند. این نگاه ها را جریان انقلاب خوب درک می کند تا اینها حل نشود مسائل و مشکلات ما برطرف نخواهد شد. حرکت جمنا جدید و ارزشمند است و اگر کسانی برای رسیدن به پست و مقام بخواهند آن را به نفع خودشان تسخیر کنند، قطعا نیروهای انقلاب اقدام آنها را پس می زنند و نمی پذیرند.

27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684267

برچسب‌ها