روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:دیدار فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس‌جمهور در هفته گذشته، گام هوشمندانه‌ای بود که در جهت اثبات انسجام داخلی برداشته شد

این اقدام به ویژه بعد از آنکه فرماندهان سپاه اعلام کردند ازدولت دوازدهم حمایت می‌کنند و رئیس‌جمهور روحانی نیز گفت: «وحدت همه نیروها و نهادها برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم ضروری است» به همان اندازه که دوستان ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی را شاد کرد، دشمنان و بدخواهان را نگران ساخت و به تکاپو برای جلوگیری از وحدت و انسجام واداشت.
به همین دلیل، هم اکنون بر آحاد نیروهای انقلاب واجب است برای شکست بدخواهان تلاش کنند و از هرچه در توان دارند برای تقویت انسجام داخلی استفاده نمایند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک نیروی مردمی و بازوی انقلاب اسلامی است که باید از آن برای مقابله با توطئه‌های دشمنان این انقلاب استفاده شود. اکنون که تهدیدها و توطئه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای متوجه اصل انقلاب و کشور و ملت است، همه باید کدورت‌های پیش آمده در جریان انتخابات را کنار بگذارند و دولت جمهوری اسلامی را در جهت مقابله با این تهدیدها و توطئه‌ها یاری نمایند.


این واقعیت را هیچکس نمی‌تواند انکار کند که هیچیک از نیروها و نهادها و ارگان‌ها به تنهائی نمی‌توانند از عهده اداره کشور و مقابله با تهدیدها و توطئه‌ها برآیند. بنابر این، دولت، قوه قضائیه، مجلس، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، روحانیت، دانشگاهیان واقشار مختلف مردم همه باید دست به دست همدیگر بدهند و از عهده این مهم بر آیند.

نکته مهمی که در مورد انسجام داخلی باید مورد توجه قرار گیرد، ضرورت حفاظت از انسجام و جلوگیری از تضعیف آن است. تنها راه این است که هر نهاد و ارگانی در چارچوب وظایف قانونی خود عمل کند و همه پای بندی خود را به قانون در تمام مراحل و در هر حال حفظ کنند. اگر تاکنون در مواردی به انسجام داخلی لطمه‌ای وارد شده در اثر پشت پا زدن بعضی از دستگاه‌ها یا افراد به قانون و خروج از شرح وظایف بوده است. علاقمندان به کشور و انقلاب و نظام اگر خود را به رعایت قانون موظف بدانند، قطعاً در برابر تهدیدها و توطئه‌ها، که بداخلاقی‌های ترامپ و کنگره آمریکا معمولی‌ترین آنهاست، پیروز خواهیم شد.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691555

برچسب‌ها