سرور جپاروف بازیکن استقلال خوشحالی جالبی بعد از گلزنی مقابل تراکتورسازی انجام داد که این خوشحالی، برای پرسپولیسی‌ها یادآور شادی بعد از گل امیرحسین اصلانیان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال ها سال قبل، زمانی که امیرحسین اصلانیان برای پرسپولیس بازی می کرد، وقتی که او گل می زد هواداران می دانستند که این مهاجم برای شادی بعد از گل خود پشتک خواهد زد. روز جمعه هم در بازی استقلال و تراکتورسازی زمانی که سرور جپاروف به تیم تبریزی گل زد، پشتک زد که این پشتک زدن، پرسپولیسی ها را یاد امیرحسین اصلانیان مهاجم اسبق این تیم انداخت.

اصلانیان درباره این نوع شادی بعد از گل به خبرآنلاین می گوید: خیلی از بازیکنان برای پشتک زدن از دست کمک می گیرند اما من بدون دست پشتک می زدم که بسیار مشکل تر است. یک بار هم بعد از گلزنی به تیم استقلال رشت که سرمربی اش مرحوم ناصر حجازی بود، یک پشتک زدم و بعد یک حرکت «اورا ماباشی» انجام دادم.

اصلانیان ادامه می دهد: حرکتی که من انجام می دادم بسیار مشکل تر از حرکتی است که از دست کمک می گیرند. برای رسیدن به این اعتماد به نفس که جلوی 100 هزار هوادار این کار را انجام بدهم، سال ها تمرین و ممارست داشتم.

اصلانیان بازیکنی بود که یک بار جلال چراغپور از او به عنوان سریع ترین فوتبالیست دنیا نام برده بود. خیلی ها فکر می کردند او ژیمناستیک کار کرده که به این راحتی پشتک می زند اما خودش می گوید: من هرگز ژیمناستیک کار نکردم و فقط در کنار فوتبال، ورزش کاراته انجام می دادم. سریع ترین مرد ایران هم بودم. رکورد 100 متر من 10.50 ثانیه بود که الان با رکورد 10.31 ثانیه طلای دوی 100 متر آسیا را گرفته اند. تازه من این رکورد را بدون تمرین و بدون کفش مخصوص زدم. آن زمان مطمئن بودم با یک ماه اردو، طلای آسیا در رشته دوومیدانی را می گیرم اما آقای پروین اجازه شرکت در اردوی تیم ملی دوومیدانی را به من نداد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =