نطق دفاعی یک نماینده از وزیر پیشنهادی ارتباطات: او آقازاده نیست

محمدرضا رضایی، نماینده جهرم در دفاع از وزیر پیشنهادی ارتباطات توضیحاتی را در صحن علنی مجلس مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین رضایی گفت:«بنده به عنوان کسی که سه دوره نماینده مردم جهرم بوده وظیفه خود می داند که از جناب آقای مهندس آذری جهرمی دفاع کنم چرا که شناخت عمیق و دقیق از ایشان و خانواده محترم شان در شهر جهرم دارم. »  

او ادامه داد:« آقای جهرمی از یک خانواده متدین و مذهبی در جهرم هستند. اگر سری به شهر جهرم بزنید و از مردم متدین و ولایت مدار آن درباره آقای آذری بپرسید همه به نیکی از ایشان یاد می کنند. »

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه پدر وزیر ارتباطات پیشنهادی برای دولت دوازدهم کارگر بوده است گفت:« برادری داشتند که شهید شدند و برادر دیگرشان هم جانباز جنگ بودند که ایشان هم از دنیا  رفتند. خود آقای آذری هم داماد یک کارمند بازنشسته شرکت ملی نفت هست. بر عکس اینکه بیرون می شنویم داماد فرد خاصی هستند.»  

رضایی افزود:« وزارت ارتباطات یکی از وزارتخانه های مهم و زیر بنایی است که خدمات دهی آن در بخش های مختلف جامعه بی نظیر است. از کسبه، پیر و جوان و همگی از آن استفاده می کند بنابراین اهمیت دارد چه کسی سکاندار می شود. فردی باید این کار را در دست داشته باشد که تسلط کامل بر ظرفیت های این وزارتخانه داشته باشد.»

این نماینده مجلس با تاکید دوباره بر ساده بودن خانواده آذری جهرمی ادامه داد:« آقای آذری جهرمی در خانواده معمولی در سطح متوسط جامعه متولد شده ند. آقازاده نیست و فرزند کارگر بود. برای رسیدن به مدارج عالی مدیریتی نیز با تلاش خود به این جایگاه رسیده است.«

رضایی گفت:« برخورداری از نیروی جوانی در کنار تسلط به امور فنی ایشان را مدیری توانمند و نامی در مجموعه وزارت ارتباطات معرفی کرده است. »

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    1 0
    خنده داره آقازاده نیست.کسی که کارشناسی دارد و با مدیریت و پست دکتری می گیرد اقازاده نیست کسی اقازاده نیست که مدرک دکتری خود را از بهترین دانشگاه ایران گرفته ولی به دلیل نداشتن شغل رفته خارج و اونجا ادم موفقی شده مثل مریم میرزاخانی تا کی توهم
  • بی نام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    1 0
    منم آقازاده نیستم. به نظرتون چقدر باید تلاش کنم تا قبل از 40 سالگی بشم معاون وزیر؟ شاید ایشون خودش آقازاده نباشه ولی مطمئنا دوست و آشنای آقازاده زیاد داشته تو این مملکت یا باید آقازاده باشی یا خودتو ببندی به آقازاده ها که به پست های اینچنینی برسی. البته من منکر استعداد و توانایی ایشون نیستم. سیاست هم مثل بازیگریه یه جورایی؛ با تیپ و قیافه می تونی وارد سینما بشی ولی اگه استعداد نداشته باشی حذف میشی