تا پایان موعد مقرر برای شرکت در جشنواره تابستانه بازار اندرویدی چارخونه، کمتر از یک هفته زمان باقی‌مانده است.

این به معنی فرصت کوتاه شما برای استفاده از پروموشن‌های جذاب چارخونه برای عضویت و خرید برنامه‌های کاربردی و یا محتواهای مختلف بر بستر موبایل و دریافت جایزه ویژه چارخونه و ایرانسل است.

کافی‌است خود و دوستانتان در بازار اندرویدی چارخونه ثبت نام کنید تا جوایزی را بدون قرعه‌کشی‌ از آن خود کنید. البته به غیر از جوایز آنی که با عضویت شما یا دوستانتان به حساب شما منظور می‌شود، چارخونه جوایز نفیس و جذابی هم برای کاربران وفادار و فعال در نظر گرفته است که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

بازار اندرویدی چارخونه با حمایت ایرانسل

چارخونه یک بازار اندرویدی جامع و به‌روز اندرویدی است که توسط شرکت ایده پرداز ژوبین و با حمایت ایرانسل طراحی و ساخته شده و تمام نیازهای کاربران گوشی‌های هوشمند را در یک سبد پر بار و متنوع با بیش از ۱۳۰ هزار عنوان محتوای مختلف به آنها ارایه می‌دهد.

می‌توان گفت که چارخونه دنیایی از کتاب و مجلات، موسیقی، فیلم، برنامه و بازی را از طریق گوشی نزد شما می‌آورد و به عبارتی تمام آنچه شما نیاز دارید در چارخونه روی گوشی تلفن همراه تان در دسترس شما قرار می‌گیرد.

چارخونه

با چارخونه می‌توانید بازی کنید، فیلم و سریال ببینید، موسیقی گوش دهید و یا حتی به کیوسک‌های مطبوعات سرک بکشید و تیترهای روزنامه‌ها یا حتی کتاب‌های مورد علاقه خود را مطالعه کنید.

چارخونه‌ای شوید و پلی‌استیشن ببرید

تمام اپلیکیشن و استارتاپ‌هایی که از پشتیبانی ایرانسل بهره‌مند هستند به صورت رسمی ‌توسط چارخونه منتشر می‌شوند و امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بامیلو، پین‌تاپین، اسنپ و ... به نوعی اپلیکیشن ایرانسلی به حساب می‌آیند که انتشار رسمی ‌آن‌ها در چارخونه اتفاق می‌افتد.

کاربران با نصب بازار اندرویدی چارخونه علاوه بر دسترسی به محتواهای مختلف جوایز ویژه‌ای نیز از چارخونه دریافت می‌کنند.

پس عجله کنید با دعوت از چهار نفر از دوستان و آشنایان خود به بازار اندرویدی چارخونه، مبلغ هزار تومان شارژ ایرانسلی دریافت کنید. این روند به صورت تصاعدی تا ۱۶ نفر ادامه پیدا می‌کند. یعنی با دعوت هر چهار نفر دیگر از دوستان و آشنایان، هزار تومان شارژ ایرانسلی دیگر به شما اهدا خواهد شد. این جوایز بدون قرعه‌کشی و تنها با ثبت‌نام ساده شرکت‌کنندگان و نصب چارخونه توسط دوستانشان محقق خواهد شد.

البته شارژ ایرانسل فقط یک دست‌گرمی برای جوایز بزرگتر چارخونه است که قرار است با آن تابستان شما تکمیل شود.

با هر هزار تومان خرید از فضای بازار اندرویدی چارخونه، یک امتیاز ویژه قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود که با افزایش این امتیاز شانس رسیدن به جایزه بزرگ این قرعه‌کشی نیز بیشتر خواهد شد. خریدی که می‌تواند هم از طریق درگاه بانکی باشد و هم از طریق شارژ ایرانسل مشترکین ایرانسل.

 با خرید هر آیتم و به هر روشی امتیاز قرعه‌کشی برای کاربر در نظر گرفته شده و در حساب کاربری وی لحاظ می‌شود و او را به جایزه بزرگ جشنواره تابستانه چارخونه نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

جشنواره تابستانه بازار اندرویدی چارخونه که تا ۱۸ شهریورماه (مصادف با عید سعید غدیر خم) ادامه دارد در نهایت با قرعه‌کشی چهار دستگاه پلی‌استیشن۴ تمام می‌شود. پس با دانلود و نصب چارخونه از اینجا شانس خود را برای دریافت هدایای چارخونه‌ای امتحان کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704480