ایرنا نوشت: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مالکان خودروهای پلاک شهرستان اگر اقدام به مسافرکشی در تهران کنند ضمن اعمال قانون، خودروی آنان توقیف خواهد شد.

سردار محمدرضا مهماندار افزود: تعداد زیادی خودروی پلاک شهرستان اقدام به مسافرکشی در سطح شهر تهران می کنند پلیس راهور با این خودروها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: توقف گسترده خودروهای پلاک شهرستان در محلات مختلف شهر تهران به خصوص معابر و میادین پرتردد یکی از عوامل ایجاد گره های ترافیکی پایتخت است.

سردار مهماندار گفت: پلیس راهور در برخورد با این خودروها به عنوان یک تخلف، ضمن اعمال قانون(جریمه)، خودرو را توقیف می کند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مسافرکشی با خودروی پلاک شهرستان در تهران تخلف محسوب می شود، افزود: جابجایی مسافر با استفاده از این خودروها غیرمجاز است و ماموران پلیس راهور موظف به برخورد قانونی با رانندگان این خودورها هستند.

به گفته وی، تردد خودروهای پلاک شهرستان در محدوده های ترافیکی شهر تهران نیز تنها با اخذ مجوزهای روزانه طرح ترافیک مجاز است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    8 0
    اگر اين عملي شود خيلي عالي ميشه
  • بی نام RU ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    2 6
    بیکارن واسه یه لقمه نون حلال مسافر کشی میکنن...کار باشه مرض ندارن شب تو ماشین بخوابن صبح با ماشین کار کنن
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    3 7
    یعنی اگر خودروهای پلاک تهران سد معبر کنن مشکلی ندارین شما؟ فقط الان پلاک شهرستان‌ها مشکل ترافیک تهرانن؟ نکته بعدی هم اینکه مسافرکشی با هر نوع ماشین شخصی اصولا قانونی نیست. اما محدود کردن اون به خودروهای پلاک شهرستان هم مطمئنا قانونی نیست.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    8 0
    تهران پر ایران ۲۱ است
  • سینا A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    4 0
    یکی از عوامل ترافیک همین اتومبیلهای پلاک شهرستان هستند که با مسافرکشی گره ترافیک را کورتر میکنند که از شهرهای مجاور به تهران عزیمت میکنند که اگر پلیس راهور از تردد انها جلوگیری نماید ترافیک چندانی را نخواهیم داشت
  • على A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    3 0
    واقعا كاش گفتار و كردارتان يكسان باشند. قاطعيت بيشتر در مصاحبه ها است و در خيابان ها سهل انگارى قانون بيشتر توجه جلب ميكند.
  • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    7 0
    خیلی خوبه همه خیابونا پر شده از پلاک 21 و38 و... یه سری هم اصن سر و وضع مرتبی ندارن .همین خیابون میرداماد پر از ماشین های پلاک 41 شده که که هیچ قانونی رو رعایت نمی کنن و با پارک کردن وسط بلوار چنان ترافیکی درست می کنن که کوچکترین اهمیتی براشون نداره . باید یه فکری برای رعایت نظم بشه حالا چه پلاک شهرستان چه خود تهران .