در پربازدیدترین اخبار روز تاسوعای حسینی، توصیه خواندنی رهبر انقلاب خطاب به مداحان در صدر مطالب پربازدید خبرآنلاین قرار داشت که ایشان فرمودند برخی کارهای رایج در مداحی، لزومی ندارد.

در مهمترین و پربازدیدترین خبر سیاسی امروز فرمایشی از رهبر انقلاب قرار دارد که ایشان گفتند: اینکه اصرار می‌کنند که «بلند گریه کنید» یا «صلوات، صلوات این جمعیت نیست» لزومی ندارد.

در این سرویس واکنش محسن رضایی به همه‌پرسی اقلیم کردستان با هشتگ «بارزانی» و «کردستان عراق» هم پربازدید بود. همچنین گپی با یک روحانیِ مهندس هم برای مخاطبان ما جذاب بود.

در پربازدیدترین سرویس اقتصادی، عنوان شد کارت‌های بانکی شهروندان چگونه یکی می‌شود؟ همچنین گزارش پربازدیدی عنوان داشت اقتصاد آمریکا روی دور تند رشد قرار گرفت. برای مخاطبان این سرویس هم مهم بود بدانند چرا خریداران هپکو و آذرآب بدعهدی کردند؟

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی حضور دسته جنی‌ها در شهرستان نوش‌آباد کاشان تعجب همگان را برانگیخت. پس از آن روایتی از امام حسین(ع)خطاب به عباس  پربازدید بود که ایشان فرموده اند: به مردم جواب ‌بده حتی اگر فاسق باشد. در این سرویس اخبار مستندی درباره دکتر عبیدی، داروساز مشهور قدیمی هم پربازدید بود.

در سرویس اجتماعی خبر پربازدیدی حکایت از آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان از آبان داشت. همچنین توصیه پربازدیدی به خانواده ها می گفت: سامان دادن فرزندان، ازدواج کردن‌شان نیست! خبر مهم دیگری عنوان داشت اهالی شهرری برای پرداخت قبوض معوقه فرصت مجدد گرفتند.

در سرویس بین‌الملل خبر پربازدید اول به پیش‌بینی ظریف از تصمیم دولت ترامپ درباره برجام اختصاص داشت. پس از آن، عنوان شد روسیه به اظهارات نیکی‌هیلی درباره ایران واکنش نشان داده است و خبر واکنش تیلرسون به نتیجه رفراندوم کردستان عراق  هم پربازدید شد.

طرح زیبایی از سقای دشت کربلا هم پربازدید بود که در آن، هنرمند به حضرت خطاب کرد آب شرمنده دست‌های توست!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =