اعتماد نوشت: از مدتی قبل چنین مطرح بود که مسوولان درباره حصر برخی چهره‌های سرشناس کشور به تصمیمات جدیدی رسیده‌اند و آن را به تدریج اجرا خواهند کرد.

مطابق اين شنيده‌ها، رفتن اعضاي خانواده به محل سكونت آنان بيش از گذشته تسهيل شده است و اين امكان را دارند كه بيشتر با هم باشند و همديگر را ببينند.

همچنين قرار است برخي افراد هم بتوانند به ديدن محصوران بروند و با آنان ملاقات كنند. اين هفته اعلام شد كه در مسير اجرايي كردن همين تصميم، اسماعيل دوستي از اعضاي شوراي مركزي حزب اعتماد ملي بعد از ٧سال به ديدن آقاي كروبي رفته است.

حسين كروبي در گفت‌وگويي اعلام كرد: شنيدم شوراي امنيت، تصويب كرده است كه به مرور يك‌سري اشخاص بتوانند با آقاي كروبي و آقاي موسوي ديدار كنند. اين موضوع را با آقاي كروبي شروع كردند. آقاي دوستي هم به سبب لُر بودن و هم به‌سبب عضو شوراي مركزي حزب بودن، براي نخستين ملاقات انتخاب شده است. اميدوار هستم هر چه زودتر مصوبات شوراي امنيت كه بعد از نزديك هفت سال مصوب شده كه يكي از آنها عادي شدن ديدار فرزندان با آقاي موسوي و خانم رهنورد است، اجرايي شود.

غير از آقاي دوستي، معاون اطلاعات هم چندباري به دليل در جريان قرار گرفتن وضعيت آقاي كروبي از نزديك به ديدار ايشان رفته است و وزير بهداشت هم به دليل چندين عمل جراحي آقاي كروبي، هشت باري به ديدارشان رفته است.ماجراي حصر بايد ولو تدريجي ختم شود و با اين كار از شقاق موجود ميان نيروهاي انقلاب كاسته شود. ما در شرايطي هستيم كه به حد اعلاي انسجام نياز داريم و بنابراين بايد با تدبير عمل كنيم. اين گام‌ را ولو آنكه مقدماتي باشد ، درست مي‌دانيم و اميدواريم كه تداوم يابد.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =