باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کم‌کاری جواد رضویان سبب شده تا برخی‌ها او را درگیر حواشی کرده و عدم حضورش در فیلم و یا سریال را به هر چیزی نسبت بدهند.

مدتی است که سید جواد رضویان کمدین محبوب سینما و تلویزیون بنا به هر دلیلی کم کار شده و کمتر کاری از او مشاهده می‌شود، این اتفاق سبب شده تا برخی‌ها او را درگیر حواشی کرده و عدم حضورش در فیلم و یا سریال را به هر چیزی نسبت بدهند.

در این میان چند روز پیش خبرهایی مبنی بر عدم تمایل این هنرمند برای حضور در تلویزیون منتشر شد که واکنش او را برانگیخت و مجبور به پاسخگویی از طریق صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام شد که می‌خوانید:

به نام حضرت حق ؛
سلام دوستان و عزيزان،

سال‌ها سعى كردم بى‌حاشيه زندگى كنم، سعى كردم بى‌حاشيه كار كنم، از خيلى چيزها و كارهايى كه دوست داشتم به واسطه شرايط كارم خودم رو منع كردم، از گوشه رفتم از گوشه برگشتم، نميدونم حالا كه به هر دليلى كم كار شدم كه دليلش هم براى خودم قابل احترام، چرا بايد با حواشى بى‌پايه و اساس روبرو بشم، مصاحبه‌هاى بى‌منبع و بى‌سند كه چپ و راست از زبون من تو صفحات مجازى و حقيقى پخش ميشه فقط بخشى از اين حواشى است.

من عاشق كارم بودم و هستم، شايد خيلى ضعف‌ها در كارم داشته باشم، شايد خيلى وقت‌ها انتخاب‌هاى بد كرده باشم، شايد خيلى جاها اون چيزى كه فكر مي‌كرديم نشده ولى به همه اين سال‌ها كه افتخار خدمت و نوكرى شما رو داشتم قسم مى خورم هيچ وقت كم فروشى نكردم و هرچه در توانم بوده رو كردم اگر كمى بوده بگذاريد بر حساب كم‌سوادى و كم‌توانى من. ولى كسانى كه با من كار كرده‌اند شاهد هستند من با تمام وجودم كار می‌كنم.

در اين چند وقت هم اگر كمتر از حقير كار تصويرى ديديد بيشتر در حال بازنگرى بر روى خودم و كارهاى خوب و بدم هستم اميد كه همچنان لياقت خدمت و نوكرى شما خوبان رو آنچنان كه شان شما می‌طلبد رو خداوند به من كمترين عنايت فرمايد و از شما خواهش می‌كنم به اين خبرهاى بدون منبع و ماخذ توجه نفرماييد.

ببخشيد درد دلم طولانى شد، به لطف خداوند و دعاى خير شما هميشه محتاج بودم و هستم.

دم شما گرم، هفته پيش روتون درجه يك
ياحق

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    1 11
    پس جه کسی غرض ورزانه دنبال تضعیف صدا و سیمای ملی است که این اخبار کذب را منتشر می کند؟