هم‌اکنون می‌توان نسخه‌های متنوع تانک رضوانی را به‌صورت آنلاین مشاهده کرده و آپشن های گوناگونی را روی آفرودر خشن کمپانی انتخاب کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،در صورتی که تمامی آپشن ها را انتخاب کنید بهای این خودرو به 305075 دلار خواهد رسید. قیمت شاسی بلند جدید رضوانی از 178 هزار دلار آغاز می‌شود اما می‌توان 127075 دلار دیگر را نیز برای شخصی‌سازی وسیع خودرو کنار گذاشت. اولین نسخه‌های این خودرو پیش از پایان سال جاری به دست مشتریان خواهد رسید.

تانک به‌صورت استاندارد با پیشرانه 8 سیلندر 6.4 لیتری برگرفته از محصولات فیات-کرایسلر عرضه شده و قدرت 500 اسبی و گشتاور 583 نیوتون متری دارد. این نیرو از یک سیستم چهار چرخ محرک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

خریداران می‌توانند به منظور بهبود عملکرد خودرو تنظیمات سیستم تعلیق سفارشی را انتخاب نمایند. سیستم تعلیق آفرود با قیمت 5500 دلاری دارای ارتفاع بیشتر از سطح زمین، شوک‌های ریموتی 2.5 اینچی فاکس، اکسل Dynatrac 44/60 با لوک الکتریکی و لاستیک‌های آفرود 37 اینچی می‌باشد. سیستم تعلیق دیگر که بهای 12500 دلاری داشته از اکسل‌های Dynatrac XD60/80 با لوک های بادی و یک کمپرسور باد استفاده می‌کند. این سیستم همچنین شامل ترمزهای ProGrip و شوک‌های داخلی 2.5 اینچی فاکس است. به علاوه ترمزهای پرفورمنس با کالیپرهای بزرگ‌تر نیز قابل انتخاب هستند که بهای 3500 دلاری دارند.


رضوانی آپشن های عجیبی را نیز برای تانک ارائه می‌کند. به منظور همخوانی این خودرو با نامی نظامی، مشتریان می‌توانند از بین سه سطح محافظت بالستیک یکی را انتخاب کنند که شامل حفاظت از شیشه‌ها، باک سوخت و محفظه پیشرانه و بدنه است. گرید حفاظت B4 با بهای 45 هزار دلاری نیز قابل سفارش است. سطح B6 با قیمت 60 هزار دلار و گرید B7 با قیمت 97 هزار دلار عرضه می‌شود. سیستم دید گرمایی شبانه هم با بهای 5500 دلاری در دسترس است.

اما رضوانی به فکر ظاهر خودروی تولیدی خود هم بوده است. مشتریان می‌توانند از بین 9 رنگ کارخانه‌ای یکی را انتخاب کرده و یا اینکه رنگی مخصوص را سفارش دهند. رینگ‌ها به‌صورت استاندارد دارای ظاهر آلومینیوم برس خورده بوده اما با پرداخت 500 دلار می‌توان ظاهر خاکستری تیره یا مشکی را نیز انتخاب نمود.

برخی آپشن ها نیز برای کابین ارائه می‌شوند. خریداران به‌صورت استاندارد می‌توانند از بین چرم‌های مشکی، شتری و قرمز یکی را انتخاب کنند. کابین کاملاً چرم 3500 دلاری روی همه اجزا از جمله داشبورد و پوشش سقف بکار می‌رود. دوخت رنگی با قیمت 500 دلار و کف‌پوش‌های دست‌دوز با بهای 650 دلار قابل انتخاب می‌باشند.

از دیگر آپشن ها می‌توان به کاور ضد آب 750 دلاری، شارژر باتری 175 دلاری و سیستم صوتی 2500 دلاری آلپاین اشاره کرد.

این خودرو به نوعی در کلاس آفرودرهای لوکس کوچک قرار می‌گیرد. از جمله رقبای تانک می‌توان به مرسدس بنز G کلاس یا حتی تویوتا لندکروزرهای مدرن اشاره کرد.

5454

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    4 1
    تانکِ چی؟