تسنیم نوشت:مدیر صندوق سرمایه گذاری کرکاس انگلیس گفت، تاکنون سرمایه گذاران هیچ نگرانی ای از ناحیه سیاست های دونالد ترامپ در قبال ایران و احتمال بازگشت تحریم ها نداشته اند.

ایران عمدتا به دلیل تحریم های چند دهه گذشته نتوانسته از پتانسیل های عظیم اقتصادی خود استفاده کند . اما بعد از انعقاد توافق برجام بین تهران و قدرت های جهانی، و لغو تحریم ها، این کشور شاهد رشد جذب سرمایه گذاری خارجی بوده است.

یکی از سرمایه گذاران غربی در ایران، دیگو بیاسی، مدیرعامل شرکت کرکاس اینوستمنت پارتنرز است که یک صندوق سرمایه گذاری فعال در زمینه انرژی های تجدیدپذیر به شمار می رود. این صندوق مستقر در انگلیس یکی از بزرگترین سرمایه گذاران جهان در زمینه انرژی های تجدید پذیر است.

بیاسی در این باره گفت، تاکنون سرمایه گذاران هیچ نگرانی ای از ناحیه سیاست های دونالد ترامپ در قبال ایران و احتمال بازگشت تحریم ها نداشته اند. «واقعیت این است که سرمایه گذاران با استفاده از فرصتی که ایران هم اکنون در بخش انرژی های تجدیدپذیر ایجاد کرده، دارند منافع خود را (در این کشور) افزایش می دهند.»

وی افزود، من در جریان سفر اخیرم به این کشور با تعدادی از سرمایه گذاران استرالیایی دیدار کردم.

«از نظر تاریخی، استرالیا قبل از تحریم ها یک شریک تجاری برای ایران محسوب می شده و در تلاش برای انعقاد قراردادهای جدید تجاری با ایران در دوران پسا تحریم است.»

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =