ایلنا نوشت:نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توزیع نامناسب اقلام و عدم خدمات‌دهی به روستاییان گفت: عصر امروز با چند روستایی تماس گرفتم و به من گفتند؛ اگر اقلام به ما نرسد، امشب از سرما می‌میریم.

احمد صفری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توزیع نامناسب اقلام و موارد مورد نیاز میان آسیب‌دیدگان زلزله گفت: مدیریت در توزیع اقلام وجود ندارد، وقتی اقلام از سوی خیریه‌ها و دولت فرستاده می‌شود، چون مدیریت وجود ندارد، تعدادی از کمک‌ها محروم می‌شوند.

او ادامه داد: اقلام به طور نامتوازن تقسیم می‌شود، برای مثال برخی به جای یک پتو یا چادر، ۴ عدد می‌گیرند و افرادی که بی‌کس هستند و بچه کوچک در بغل دارند، فقط به عنوان تماشاچی بوده و هیچ کمکی به دستشان نمی‌رسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با تاکید بر اینکه هنوز آواربرداری در روستاها صورت نگرفته است، افزود: به گفته روستاییان احشام هنوز زیر آوار هستند و مردم واقعا در سختی بوده و همه کشور باید کمک کنند. از ۱۹۰۰ روستایی که درگیر این زلزله هستند، فقط به ۱۰ درصد آنها رسیدگی شده است.

او با اشاره به تماس هایی که با روستاییان داشته است، گفت: عصر امروز با چند روستایی تماس گرفتم و به من گفتند اگر اقلام به ما نرسد، امشب از سرما می‌میریم.

صفری همچنین به تخریب مسکن مهر اشاره کرد وافزود: اطلاع دقیقی از تعداد کشته‌شدگان در مسکن مهر ندارم، اما بی‌شک از دو نفر آمار اعلامی بیشتر است. در جلسه ستاد بحران که با ریاست آقای روحانی رئیس‌جمهور در کرمانشاه برگزار شد و آقای تابش نیز حضور داشتند درباره این مساله صحبت شد. قرار شد کسانی که در این زمینه مقصر بودند به دادگاه معرفی شوند. همچنین موضوع تخریب بیمارستان اسلام آباد غرب در زلزله توسط وزیر بهداشت پیگیری شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    22 0
    قرار شد کسانی که در این زمینه مقصر بودند به دادگاه معرفی شوند. یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام EU ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    1 0
    صفری همچنین به تخریب مسکن مهر اشاره کرد وافزود: اطلاع دقیقی از تعداد کشته‌شدگان در مسکن مهر ندارم، اما بی‌شک از دو نفر آمار اعلامی بیشتر است