۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رییس اتحادیه گوشت گوسفندی نوشت:با توجه به شرایط مناسب عرضه و عدم تمایل مردم به خرید ، قیمت گوشت در روزهای آتی شکسته خواهد شد.

علی اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی، با اشاره به اینکه رکود شدیدی بازار گوشت را فرا گرفته است، اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی ماه و کاهش قدرت خرید، آرامش و رکود بر بازار حاکم است.

وی افزود: اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 38 هزار و 500 تا 39 هزار تومان به مغازه دار و 42 تا 43 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

ملکی از کاهش قیمت گوشت در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به شرایط مناسب عرضه و عدم تمایل مردم به خرید ، قیمت گوشت در روزهای آتی شکسته خواهد شد.

این مقام مسوول با اشاره به روند مناسب توزیع گوشت وارداتی در چرخه بازار بیان کرد: عرضه گوشت وارداتی با نرخ 33 هزار تومان در کنترل بازار گوشت داخل، ثاثیر بسزایی داشت.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به تاثیر ممنوعیت کشتار بره ماده در کشتارگاه ها یادآورشد:  با ممنوعیت کشتار بره ماده در کشتارگاه های شهرستان، انتظار می رود که در سال های آتی دیگر شاهد نوسان قیمت گوشت در بازار نباشیم.

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =