همایش سراسری سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه وبویراحمدبرگزارشد

باحضور فرماندار بویراحمد ،رئیس و دبیر حزب اعتدال و توسعه استان و اعضای این حزب ،همایش سراسری سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن شهید فیاض بخش بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازیاسوج، دبیر همایش سراسری سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان در این استان ضمن خوش آمد گویی به حاظران بیان کرد : هدف از برگزاری این همایش گردهمایی جوانان، مسئولین و سران حزب با محوریت آموزش سیاسی و اصل تحزب، مرور تاریخچه و اهداف عالی حزب، معرفی تشکل اعتدال در دانشگاه و تقدیر از نقش آفرینی جوانان در انتخابات اردیبهشت سال جاری است.

سید عبدالحسین تقویان گفت : حزب اعتدال و توسعه در نظر دارد به عنوان متولي جريان اعتدالي در كشور با فراهم كردن گفتمان اعتدال و ایجاد بسترهاي صنفي و مدني، ضمن تشريك مساعي جوانان در مسئوليت پذيري‌هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و... آنان را به نقش آفريني در اين حوزه‌ها به دور از هرگونه افراط و تفريط تشويق نمايد.

در ادامه این جلسه رئیس حزب اعتدال و تسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل افراط و تفریط های فراوان مشکلات زیادی برای کشور بوجود آمد بنابراین ما اعتدال را پیشه کردم اعتدال در همه حوزه ها هدف اصلی ما بود.

سید هدایت اکبری ادامه داد : خمیر مایه حزب اعتدال اصلاح طلبی است ،و حزب اعتدال در استان اکنون قدمتی ۴ ساله دارد و حزب اعتدال در استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۴ در گچساران از آقای تاجگردون و در شهرستان بویراحمد و دنا نتوانستیم توافق کنیم و از آقای زارعی حمایت کردیم در انتخابات ریاست جمهوری مشی این حزب در کشور برای همه محرز بود.

اکبری بیان کرد : اعضای حزب اعتدال به کسانی که در حزب عضو شدند و بعد از اینکه به جایی رسیدند حزب اعتدال را فراموش کردند و شما شک نکنید حزب اعتدال و توسعه در آینده ای نه چندان دور قطعا پاسخ محکمی به آنان خواهد داد .

وی به توقع حزب اعتدال و توسعه استان از استاندار اشاره کرد و گفت : توقع ما این است که از نخبه های این حزب در مسندهای گوناگون استفاده شود چرا که در این استان جوانان شایسته زیادی وجود دارد .

سید هدایت اکبری اضافه کرد : اینکه دوستان از جوانان استفاده نمی کنند جای سوال دارد .

فرماندار بویراحمد در این همایش گفت : اینکه عده ای می گویند من وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستم نباید برای آنان افتخار باشد ،یعنی اینکه یا خیلی محتاط هستیم و یا اینکه هیچ تفکری ندارم .

سید محمد کاظم نظری به آسیب های انتخاباتی اشاره کرد و گفت : آسیب این عمل را بارها در جریان انتخابات ها دیده ایم ،شخصی که با شعار وارد مجلس می شود و بعدچون پشتوانه سیاسی ندارد و با سلسله مراتب غیر طبیعی موفق شده برای مردم آن حوزه نتیجه عکس دارد .

نظری افزود : در برخی از انتخاات به کسی رای می دهیم در حالیکه خودمان می دانیم شایستگی های وی کمتر از بقیه است و چون از طایفه ما است رای داده ایم و بعد نتیجه ای حاصل می شود که پشیمانی به بار می آورد .

وی با آفت های قوم گرایی در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد : شاید امروز متوجه انتخابات قومیتی و محصول آن نباشیم و باید این آفت را پاک کنیم ولی متاسفانه در برخی مشاهده می کنیم که تحصیلکرده ها و روشنفکران بیشتر از همه به این مسائل دامن می زنند .

در پایان این مراسم از شورای مرکزی سازمان حزب اعتدال به جهت فعالیت چشمگیر در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر بعمل آمد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =