وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که نمایندگان با تصمیم دولت برای حذف جدول ۱۷ همراهی کرده و این جدول به متن قانون بودجه سال آتی برنگردد.

سیدعباس صالحی در پاسخ به این سئوال که آیا فشاری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازگرداندن جدول شماره 17 به متن لایحه بودجه وجود دارد یا نه؟ به خبرآنلاین، گفت: همانطور که ملاحظه شد لایحه بودجه 97، در جدول شماره 17 تغییراتی پیدا کرد. الان در مجلس با گفتگوهایی که داریم مسیر به خوبی پیش می رود و تا الان فشاری وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از طرف نمایندگان با وزارت فرهنگ و ارشاد صحبت هایی نشده است؟ اظهار کرد: صحبت های مختلفی انجام می شود اما امیدواریم با هماهنگی خوبی که تا الان با نمایندگان داریم مسیر مطابق لایحه بودجه طی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید مجلس جدول شماره 17 را به لایحه بودجه برگرداند؟ بیان کرد: امیدواریم این اتفاق نیفتد.

گفتنی است رئیس جمهور هنگام تقدیم لایحه بودجه 97 به مجلس درباره شفاف سازی ردیف های اعتباری و عملکرد دستگاه های مختلف صحبت کرد و آن را از ویژگی های این لایحه برشمرد. بر همین اساس جدول شماره 17 که در قانون بودجه سال های گذشته مربوط به تعدادی موسسات فرهنگی خاص بود در لایحه بودجه 97 حذف و اعتبارات آن ذیل بودجه وزارت ارشاد تعریف شد تا از این طریق بودجه این نهادها پرداخت شود که قابل نظارت باشد.

روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه نهادهای خاص را در لایحه بودجه ۹۷ قطع کرد و نشان داد که همراهی لازم را با دولت دارد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =