رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: هفته آینده آقای روحانی مستقیما با مردم صحبت خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای جلسه رئیس جمهور مطالبی از اعضای جلسه خواستند. از جمله درخواست ایشان این بود که باید تلاش کنیم برنامه‌هایی که اعضای دولت ارائه می‌دهند را هرچه زودتر عملیاتی کنیم.

اهم صحبت‏های او را به نقل از خبرگزاری‎ها در ادامه بخوانید:

*در آستانه ۴۰ سالگی پیرزوی انقلاب اسلامی هستیم در این جلسه بحث شد که باید همه قوا و همه نهادها از عملکرد و برنامه هایشان برای مردم بگویند.

*رئیس جمهور تاکید کردند که روحیه امید و نشاط در بین مردم افزایش داشته باشد، در این ایام حوادث زلزله و کشتی سانچی را داشتیم در کنار این مسائل باید برنامه هایی را برای امید آفرینی در مردم داشته باشیم. صدا و سیما هم در این زمینه فعالیت کند.

*اعضای دولت خواستند که رئیس جمهور هفته اینده این مسائل را با مردم در میان بگذارند که احتمالا اواسط هفته آینده آقای روحانی از رسانه ملی سخنرانی داشته باشند.

*بحث بازسازی خانه های روستایی و اینکه در زمان کوتاه در کسب و کارهای خرد اشتغال ایجاد کنیم و همچنین دستور به وزیر ورزش برای امکانات ورزش همگانی از جمله مواردی بود که در این جلسه درباره آن بحث شد.

*امروز در دنیا فضای مجازی در خدمت اشتغال و اقتصاد است، اقتصاد دیجیتال امروز در وضع رفاه مردم نقش بسیاری دارد از این رو دبیر شورای عالی فضای مجازی در جلسه دولت گزارش هایی را ارائه دادند.

*یکی از موضوعات مهم جلسه پیام رسان های داخلی بود که رئیس جمهور دستور دادند وزارت ارتباطات سرمایه گذاری کرده تا مردم از شبکه های اجتماعی بومی استفاده کنند.

*بارها اعلام کردیم آنچه مربوط به توان دفاعی موشکی است قابل مذاکره نیست. با کشورهای دوست و اروپایی درباره سلاح کشتار جمعی صحبت کردیم ما هم بر روی مسائل حقوق بشری آن ها حرف داریم.

*(در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رفع فیلتر تلگرام به دستور رئیس‌جمهور بوده است؟)؛ این موضوع در شورای عالی امنیت ملی بحث شد و تصمیم‌گیری شد این پیام‌رسان کار خود را ادامه دهد.

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =