در روز سه‌شنبه نهم مرداد، پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران و واکنش‌ها نسبت به آن پربازدید شدند. آخرین تحولات بازار ارز و طلا هم مثل چند هفته گذشته بینندگان بسیاری پیدا کردند.

در سرویس سیاست، بسیاری خواستند بدانند رابطه صمیمی بقایی و احمدی‌نژاد هم شکرآب شد؟ ادامه ماجرای دانشجویان بورسیه‌‌ای دوران احمدی‌نژاد، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. این گفته علی مطهری هم که مسبب وضعیت جاری کشور را افرادی دانست که «موشک هوا کردند»، پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، دلایل توقف خرید و فروش طلا و سکه در بازار اعلام شد. کاربران زیادی هم خواستند بدانند نقدینگی دست مردم چقدر است؟ در ادامه هم این خبر عجیب آمد: ایرانی‌ها از ابتدای امسال هزار ملک در ترکیه خریدند.

در سرویس فرهنگ، عذرخواهی کمدین «خنداننده‌شو» از مردم خبرساز شد. درگذشت بازیگر سریال خاطره‌انگیز «ارتش سری»‌ هم پربازدید شد. در ادامه، واکنش شورای‌شهر به‌آمادگی شجریان برای‌برگزاری‌کنسرت رایگان خیابانی مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس جامعه، خبر رسید بدل محسن هاشمی و مجید قناد به دام افتاد. کاربران بسیاری هم خواستند بدانند کدام کشور مقصد نهایی شهرام جزایری بود؟ اعلام اسامی نفرات برتر کنکور ۹۷ هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، واکنش مشاور روحانی به سخنان رئیس جمهور و وزیرخارجه امریکا خواندنی شد. در ادامه شیرین هانتر هم گفت: ترامپ مصمم است مسئله ایران را حل کند. خبری با تیتر پمپئو پیش شرط‌ها را برای ایران رو کرد! هم بازدید زیادی پیدا کرد.

در سرویس ورزش، سود سنگین جام‌جهانی برای استقلال چشم‌ها را خیره کرد. خوش‌شانسی محمدرضا خانزاده هم خبرساز شد. دیگر خبر پربازدید، واکنش ستاره ایرانی به پیشنهاد منچسترسیتی بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم خبر رسید کارت ملی جدید رسید!

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =