بکارگیری۱۳۰ نفر عضو تیم واکنش سریع جهت اطفا حریق در لرستان

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از بکارگیری ۱۳۰ نفر در تیمهای واکنش سریع اطفا حریق خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در این رابطه گفت: عمده آتش سوزی ها از زمینهای کشاورزی به جنگلها و مراتع سرایت می کنند که بیشتر این آتش سوزی ها عمدی می باشند .

وی افزود: در آتش سوزی های اخیر طبق بررسی ها و پیگیری های قضایی ۵ مورد تشکیل پرونده قضایی که منجر به دستگیری ۵ نفر شده و متهمین توسط مراجع قضایی در حال رسیدگی می باشد .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه تعداد ۱۳۰ نفر جهت آموزش در تیمهای واکنش سریع و اطفا حریق بکار گیری شدند اظهار داشت: علاوه بر این تعداد ۵۵۰ نفر از تشکل های زیست محیطی و منابع طبیعی بعنوان همیار طبیعت جهت همکاری با این اداره‌کل اعلام آمادگی نموده اند .

میرزایی ادامه داد : چون افراد این تشکل ها از بومیان محل هستند در خصوص رصد،پایش و اطلاع رسانی حریق ها به موقع اقدام می نمایند و همکاری بسیار موثری با ما دارند .
حسین میرزایی با اشاره به تجهیزات نیز افزود : در حال حاضر تعداد ۸۰ دمنده جهت خاموش کردن حریق های احتمالی موجود است که با توجه به تعداد افراد واکنش سریع و تشکل ها و با استفاده این تجهیزات موفقیت‌های خوبی را در این حوزه پیگیری می نماییم .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1785079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =