قدرت موشکی ایران در منطقه و جهان در سخنان حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، در همایش «امیرالمومنین(ع) معمار زندگی و الگوی حکمرانی» در باره فضای مجازی گفت: «این فضای مجازی بلای جان شده است، و خوشبختانه با همه تلاش ها و سرمایه گذاری هایشان، با ترویج بی حجابی و غیره، موفق نشدند مردم را از دین و عقایدشان جدا کنند.»

رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزاری مراسمی چون «میهمانی ۱۰ کیلومتری، نماز جمعه، اعتکاف و راهپیمایی هایی که در مناسبت های مختلف انجام می شود به عنوان نمونه هایی از عدم توفیق دشمن در جداکردن مردم از دین و عقایدشان ذکر کرد و گفت: «بیشترین حمله امروز متوجه حضرت آقاست. بیشترین حمله. چرا؟«چون او قائمه خیمه است. این خیمه به وجود او برپاست امروز. و چه خلف صالحی برای امام (ره) . و چه جانشین خوبی برای امام (ره). همه اهداف امام (ره) را ایشان دنبال کرد و یک به یک دارد به ثمر می رساند.»

وی در ادامه افزود: «امروز چرا جرات نمی کنند به ما حمله کنند؟ می ترسند. امروز هیچ جایی از رژیم غاصب اسرائیل از برد موشک های ما دور نیست. آن هم دقیق به هدف می زند. بدون خطا. این چیز کمی نیست.»

بیشتر بخوانید:

محمدی گلپایگانی: دشمن در فضای مجازی به دنبال بی‌حجابی است/رهبر انقلاب در سلامتی کامل هستند/عجله نکنیم کارهای اساسی در حال انجام است

۲۱۶۲۱۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1789357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =