تدوین تقویم ایثار و شهادت در کردستان ضرورت دارد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به ضرورت تدوین تقویم ایثار و شهادت پرداخت و گفت: مدیران و مسئولانی موفق عمل کرده که همسویی و همگرایی را برای خدمت به ایثارگران دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علیرضا شهسواری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در جمع خبرنگاران، به 237 هزار شهید و 460 هزار جانباز میراث مقاومت ملت کشور پرداخت و اظهار کرد: این قشر از مردم با دل و جان برای دفاع از کشور جان عزیز خود را فدا کردند.
وی جامعه ایثارگری را جامعه نجیب عنوان کرد و افزود: مدیران و مسئولانی موفق عمل کرده که
همسویی و همگرایی را برای خدمت به ایثارگران دنبال می‌کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، تصریح کرد: کارگروه مسکن ایثارگران و گلزار شهدای استان با هدف بررسی راهکارهای توزیع خدمات مسکن در چهارچوب قوانین و ساماندهی گلزار شهدای تشکیل شده است.
وی بیان کرد: اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 980 میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به مرمت و بازسازی گلزارهای شهدا تخصیص یافته است.
شهسواری عنوان کرد: در سفر رئیس بنیاد مستضعفان به کردستان، استاندار کردستان خواستار ترمیم و بازسازی مجتمع‌های فرهنگی در مزارهای شهدا به عنوان کانون‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد و همچنین یک مجتمع فرهنگی در شهرستان مریوان با توجه به اینکه مسیر راهیان نور و زائران اربعین است، احداث شود.
وی با اشاره به اینکه بالاترین جمعیت بیکار در جامعه ایثارگری از مدرک دیپلم تا دکتری وجود دارد، ذکر کرد: سه هزار و 490نفر از جامعه ایثارگران بیکار هستند لذا بنیاد شهید با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی کمیته فنی ماده 31 را فعال کرده که به کارگیری ایثارگران (جویای کار) در بخش خصوصی فراهم شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1801185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =