پیش‌خرید ۳۰ تن علوفه در شهرستان‌های غربی کرمانشاه

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان کرمانشاه گفت: ۳۰ تن علوفه در شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه پیش‌خرید شد.

سمیه قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه اظهار کرد: در سال جاری با توجه به شرایط جوی حاکم در استان وضعیت پوشش گیاهی در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست مناسب بوده و نیاز به خرید و تامین علوفه نداشته است.

وی افزود: فقط در شهرستان‌های غربی گرمسیری استان کرمانشاه سال جاری ۳۰ تن پیش‌خرید علوفه انجام شد که در صورت نیاز در فصل پاییز در مناطق مختلف توزیع می‌کنیم.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: مناطق غربی استان که معمولا دچار مشکل کم آبی می‌شوند امسال دارای ۱۴ آبشخور است که آبرسانی به این ۱۴ آبشخور با تانکر انجام می‌شود.

وی اذعان کرد: در پناهگاه حیات وحش قراویز هشت دهنه آبشخور وجود دارد که از این هشت دهنه آبشخور چهار دهنه از آب چشمه تامین می‌شوند و چهار آبشخور دیگر از طریق تانکر آبرسانی می‌شوند.

قربانی بیان کرد: عمده مشکلات ما در مناطق گرمسیری است که خوشبختانه امسال با وجود آبشخورها و آبرسانی‌هایی که صورت گرفته تا الان مشکلی برای بحث آبرسانی به این مناطق وجود نداشته است.

وی عنوان کرد: از شهروندان انتظار داریم حیواناتی که گاها ممکن است نزدیک مناطق مسکونی شوند با ملایمت با آنان برخورد و از آسیب زدن به حیات وحش در تمام مناطق چه در مناطق آزاد و چه در مناطق تحت مدیریت خودداری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1806421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =