اجرای پویش «دلگرمی احسان» با هدف تأمین وسایل گرمایشی در کرمانشاه

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمانشاه گفت: پویش دلگرمی احسان با هدف تهیه وسایل گرمایشی برای نیازمندان با مشارکت خیرین در کرمانشاه اجرا می‌شود.

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: پویش «دلگرمی احسان» هر ساله اوایل آذر ماه اجرا می‌شود و امسال هم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بعد از تأمین اعتبار اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای رزمایش و پویش های ستاد اقدامات از طریق نیروهای جهادی و گروه های مردمی که با آن‌ها در ارتباط هستیم، انجام می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمانشاه تصریح کرد: گروه های جهادی و مردمی فعال در حوزه مسائل اجتماعی به واسطه حضور در محلات و مناطق کم برخوردار خانواده‌های فقیر و نیازمند را شناسایی می‌کنند.

وی گفت: مخاطبین و جامعه هدف در طول سال معرفی می‌شوند و حضور مستمر این گروه ها سبب می‌شود بخاری، کولر و کمبودها را شناسایی کنند و هنگام انجام رزمایش و پویش هم بررسی میدانی توسط این گروه‌ها انجام می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: بخشی از اقدامات ستاد فعال کردن ظرفیت های مردمی است لذا در بخش‌هایی که سازمان‌های مردم نهاد و خیرین ظرفیت کمک رسانی داشته باشند درصدی از هزینه تهیه وسایل و امکانات برای نیازمندان از طریق مشارکت این گروه‌ها جمع آوری می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1821868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =