وظیفه و رسالت اصلی رسانه‌ها بیان حقایق و واقعیت‌ها به مردم است/رسانه در دنیا ابزاری در دست قدرتمندان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان وظیفه و رسالت اصلی رسانه ها را بیان حقایق و واقعیت ها به مردم عنوان کرد وگفت: مستندهای که با استفاده از شیوه های نو ساخته شده است و حاوی نوآوری هستند مخاطب را جذب می کند به گونه ای چند مرتبه هم دیده می شود و بیننده از تماشای آن خسته نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضاپورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر اظهار کرد: نوگرایی در مطالب یکی از رسالت اصحاب رسانه است چون نوآوری و بهره مندی از شیوه های جدید در تولید اخبار و تهیه مستندها بی شک جذب بیشتر مخاطبان را به دنبال دارد.

وی وظیفه و رسالت اصلی رسانه ها را بیان حقایق و واقعیت ها به مردم عنوان کرد و افزود: مستندهای که با استفاده از شیوه های نو ساخته شده است و حاوی نوآوری هستند مخاطب را جذب می کند به گونه ای چند مرتبه هم دیده می شود و بیننده از تماشای آن خسته نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان سریال سنجرخان را فیلمی نو آورانه عنوان و اضافه کرد: این فیلم با وجود کم وکاستی ها اما بسیار نوآورانه و برای عموم مردم تاثیرگذار بود.

وظیفه و رسالت اصلی رسانه‌ها بیان حقایق و واقعیت‌ها به مردم است/رسانه در دنیا ابزاری در دست قدرتمندان

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، گفت: کار رسانه ای در کشورمان نباید از دایره امیدآفرینی خارج و تبدیل به سیاه نمایی و ابزار باشد، چون برای جامعه سودمند نخواهد بود.

وی بیان کرد: رسانه در دنیا ابزاری در دست قدرتمندان، سیاستمندان و مجموعه های اقتصادی است که در راستای تحقق هدف مورد استفاده قرار می گیرد.

استاندار کردستان، با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام کار رسانه کاری محدود در چارچوب دین و آیین، اخلاق و معارف است، تصریح کرد: کار رسانه باید در چارچوب اخلاق و دین، صداقت و راستی باشد و نباید برای رساندن یک هدف خاص مورد استفاده قرار بگیرد.

زارعی کوشا عنوان کرد: یکی از الزامات کار رسانه‌ای بیان ضعف ها است چون مردم آن‌ها را زبان گویای خود خواهند شناخت.

وی افزود: مقام‌معظم‌رهبری بر امید آفرینی جامعه تاکید دارند و آن را از الزمات جامعه می دانند، این امید آفرینی به معنای بیان ضعف ها و بیان حقایق است.

حجت رشیدی رئیس بسیج رسانه استان کردستان، در اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر اظهار کرد: ۵۲۸ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره ابوذر ارسال شد.

وی هدف از این جشنواره ایجاد رقابت سالم در میان خبرنگاران در سطح کشور و استان کردستان عنوان کرد.

وظیفه و رسالت اصلی رسانه‌ها بیان حقایق و واقعیت‌ها به مردم است/رسانه در دنیا ابزاری در دست قدرتمندان

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =