سینما قاتل خاموش، در فیلمی به کارگردانی کیارش کاویان

فیلم کوتاه "قتل در فیلم بلند" به نویسندگی و کارگردانی کیارش کاویان و تهیه کنندگی نعیم الماسی با اتمام مراحل فنی آماده اکران و ارائه به جشنواره های بین المللی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در خلاصه این فیلم آمده؛ یک فیلمبردار سینما در حین فیلمبرداری به طور اتفاقی از پشت بام سقوط میکند.

این فیلم به دنبال این پرسش است که آیا سینما گاهی همچون قاتل عمل کرده است؟ در سینمای ایران اتفاق های ناگوار در صحنه فیلمبرداری کم نبوده که دلیلی بر فوت ناگهانی عوامل سینمای کشورمان شده است، در این فیلم کیارش کاویان به شیوه ای نو داستانی را بر اساس اتفاقات واقعی با تلفیق باز سازی روایت می کند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: کیارش کاویان، مدیر فیلمبرداری: کیارش کاویان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین زارعی، بازیگران: علیرضا صفری. میترا نعمت. سهیل باقری. روناک حشمتی، تدوین و اصلاح رنگ: کیارش کاویان، صدابردار: علیرضا غلامی، ترکیب و طراحی صدا: محسن نجفی .، آهنگساز: کیان اربابی ، طراح گریم: کوروش جوان، عکاس: سهیلا پیروز ، طراح صحنه و لباس: لیلا حسینی، منشی صحنه: کیمیا ایروانی، دستیار اول فیلمبردار: عرفان خدایی، طراح پوستر و لوگو: کیارش کاویان، طراح استوری برد: پوریا آرت، مشاور رسانه: مصطفی مهربان، تهیه‌کننده: نعیم الماسی.

این فیلم با ساختاری متفاوت برای ارائه به جشنواره های ملی و بین المللی تهیه و تولید شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =